Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدموسی الرضا دستجردی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور گفت: سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر باحضور ۲۷ تیم از استان‌های سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی و مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام//س.ح
درخشش دانش آموزان نیشابور در مسابقات ورزشی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به همت هیئت دو ومیدانی استان همدان به منظور حمایت از قهرمانان ملی، ارزیابی وضعیت آمادگی مدعیان قبل از المپیک و احتمال حضور در مسابقات بین المللی، مسابقه رکورد گیری با حضور همه مدعیان پیاده روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

حضور حمید زورآوند نماینده کشورمان در المپیک پکن، رکوردار بزرگسالان و قهرمان چندین ساله کشور، آرمین شاه ملکی رکوردار جوانان و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، اسدی منش رکوردار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیایی تاشکند و جوانان جویای نامی، چون الست و پیله ور از جذابیت‌های این رقابت بود.

در پایان حمید زورآوند با رکورد ۴۵ دقیقه و چهل و یک ثانیه قهرمان، آرمین شاه ملکی ۴۸ دقیقه و شش ثانیه دوم و عارف پیله وری با رکورد ۴۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستادند.

رکورد‌های به دست آمده توسط این قهرمانان با توجه به سرمای هوا و ماه مبارک رمضان قابل توجه است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران