Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@09:15:52 GMT

بین بازیکنان و باشگاه خلاء بود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۶۲۴

بین بازیکنان و باشگاه خلاء بود

ایرج عرب گفت: بین بازیکنان و باشگاه یک خلاء وجود داشت و دنبال این بودیم با انتخاب محسن خلیلی این حلقه را محکمتر کنیم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به جای مصطفی قنبرپور گفت: آقای قنبرپور انسان خوبی است ولی فکر کردیم از ایشان جای دیگری استفاده کنیم و نیروی جوانتری را به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و هم تحصیلکرده و دارای علم روز فوتبال است.

وی افزود: بین بازیکنان و باشگاه خلاء داشتیم. قنبرپور کارش را خوب انجام می داد ولی این حلقه باید قوی تر و محکمتر می شد. حالا هم انتخاب ما بین بهتر و بهترین شد. نه اینکه قنبرپور ضعفی داشته باشد. خلیلی این حلقه را تقویت می کند تا درون تیم انسجام بیشتری داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم خلیلی بتواند مقابل حاشیه ها مواضع خوبی داشته باشد و در جمع کردن آن موفق باشد تا درون تیم آرامش باشد و ارتباط کادر فنی و بازیکنان با باشگاه را به خوبی برقرار کند.

طبق اعلام عرب، محسن خلیلی امشب در هتل به بازیکنان پرسپولیس معرفی می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص گمانه زنی ها و تلاش افشین پیروانی برای بازگشت به پرسپولیس و سرپرستی در این تیم، گفت: ما الان خلیلی را معرفی کرده ایم و پرداختن به این گمانه زنی ها درست نیست. پیروانی پیشکسوت باشگاه است و قطعا از مشاوره هایش استفاده می کنیم.

عرب در پایان درباره بازخوردهای انتخاب محسن خلیلی تاکید کرد: فضای مجازی را که رصد کردم بازخوردها خوب بود. خدا را شکر انتخاب خوبی انجام شد. خواسته هایم را به خلیلی گفتم که چه وضعیتی داریم. او هم پذیرفت. خلیلی با تجربیاتی که دارد می تواند اهدافمان را تامین کند. نیاز است ایشان جدی عمل کند و وقت زیادی بگذارد و کارها را با سرعت و قدرت پیگیری کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایرج عرب برانکو ایوانکوویچ سرپرست باشگاه پرسپولیس لیگ برتر محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رحمانی خلیلی در گرمسار گفت:  تا دو سال آینده یک میلیون قطعه زمین روستایی به روستاییان بدون مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود : تاکنون ۳۵۰ هزار زمین روستایی واگذار شده که از این تعداد ۹۰ هزار  پرونده وارد مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت شده است.
خلیلی در ادامه افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد به متقاضیان با باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.
وی افزود:در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز بنیاد مسکن ۲۰۰  هزار واحد به صورت ویلایی و انبوه سازی در قرار داد خود دارد.
معاون برنامه ریزی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : استفاده زا فناوری‌های نوین و هوشمند سازیواحد هیا مسکونی در دست اجرا است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • اعتراف لورکوزن: یک سال دنبال ژابی بودیم!
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • پاتریک کلایورت و انتخاب های دوگزینه ای از میان بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا / فیلم