Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@02:19:47 GMT

بیماری سخت دروازه‌بان اسبق استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۶۸۸

صراط:

دروازه‌بان اسبق استقلال در سکوت خبری پیگیر درمان بیماری‌اش شده و بی‌سر و صدا مراحل شیمی‌درمانی و پرتودرمانی را پشت سر گذاشته و حالا منتظر نتیجه معاینات جدید است.

به گزارش خبرورزشی مسعود قاسمی مدتی است در محافل فوتبالی آفتابی نمی‌شود. البته او همیشه عادت داشت دور از حواشی باشد، اما هر از گاهی به تماشای بازی استقلال می‌رفت یا با رسانه‌ها درباره تیم خودش حرف می‌زد، اما این بار ۳ ماهی از او خبری نبود تا این‌که خبر عجیبی درباره‌اش شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز شنیدیم دروازه‌بان اسبق استقلال، پاییز امسال به طرز مرموز و ناگهانی مبتلا به بیماری شده و بعد از مراجعه به پزشک مشخص شده تومور مغزی دارد. قاسمی در سکوت خبری پیگیر درمان بیماری‌اش شده و بی‌سر و صدا مراحل شیمی‌درمانی و پرتودرمانی را پشت سر گذاشته و حالا منتظر نتیجه معاینات جدید است.
باور این خبر کمی سخت بود. آخرین بار قاسمی را سرحال و قبراق دیده بودیم و مدتی از او خبر نداشتیم. دیروز با مسعود تماس گرفتیم و دعا می‌کردیم این خبر را تکذیب کند، اما متأسفانه قاسمی با تأیید این خبر به خبرورزشی گفت: «۳ ماه پیش بود که دکتر گفت تومور مغزی داری، شوکه شدم، اما بعدش توکل کردم به خدا و مراحل درمان را پشت سر گذاشتم. پرتودرمانی، شیمی‌درمانی و برنامه‌های درمانی دیگر انجام شده و بقیه‌اش با خداست. راضی‌ام به رضای او...»
وقتی از قاسمی پرسیدیم، پس چرا بی‌خبر؟! جواب داد: «خبر خوبی نبود که بخواهم به دوستانم بگویم و همه را نگران کنم. خدا را شکر، دوستان خوبم کنارم بودند.»
احتمالاً استقلالی‌ها هم مثل ما از بیماری مسعود قاسمی بی‌خبر بودند. با مسعود قرار گذاشتیم طی روزهای آینده، بعد از انجام آزمایش‌های مجدد و معاینه دوباره به خبرورزشی بیاید. برای او آرزوی سلامتی می‌کنیم و امیدواریم باشگاه‌ها هر از گاهی سراغی از پیشکسوتان خود بگیرند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بیماری دروازه بان استقلال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،امیرحسین استقلال افزود: پزشکی بازساختی زمینه جدیدی از علوم نوین پزشکی است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته دانش سلول درمانی، ژن درمانی، تکنیک‌های پزشکی مولکولی و مهندسی بافت به ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده یا از بین رفته بدن می‌پردازد.

وی افزود: این رشته از سلول‌های بنیادی و بالغ و فرآورده‌های آنها برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استقلال عنوان کرد: ترمیم غضروف و مفاصل، تاندون و لیگامنت آسیب‌دیده، بازسازی اندام‌های حیاتی مانند کبد و کلیه، ترمیم آسیب‌های نخاعی و مغزی، درمان سرطان‌ها و بیماری‌های خود ایمن، بازسازی پوست و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی ناباروری از موارد کاربرد پزشکی بازساختی است.
وی گفت: برخی از این کاربرد‌ها تاییدیه غذا و دارو را دریافت کرده و استاندارد خدمات آنها را وزارت بهداشت نیز تعریف کرده و برخی دیگر در مراحل تحقیقات هستند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: امروزه سلول درمانی برای درمان بیماری پیسی، درمان استئو آرتریت، درمان آسیب عضلانی، درمان آسیب تاندون و لیگامنت، درمان زخم ناشی از سوختگی، دیابت سایر زخم ها، بازسازی پوست و ناباروری زنان در کشور ایران انجام می‌شود و در دنیا دارو‌هایی تایید شده برای درمان سرطان‌های خونی و برخی بیماری‌های ژنتیکی مانند کم خونی نیز با استفاده از این شاخه پزشکی به دست آمده است.
در بیماری پیسی به دلیل از دست رفتن رنگدانه پوست، لکه‌های سفید رنگی بر روی پوست بوجود می‌آید.

دیگر خبرها

  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی منتشر شد
  • حمایت از هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماریهای مزمن
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس