Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:35:25 GMT

کوتاهی در امور محوله مسئولان، خیانت به خون شهداست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۷۱۶

کوتاهی در امور محوله مسئولان، خیانت به خون شهداست

هادی خنجری گفت: مسوولان اقلام مورد نیاز و تامین مایحتاج عمومی مردم در پایان سال و شب عید را به نحو مطلوب مدیریت کنند و نظارت کامل در بازار انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی خنجری شامگاه شنبه در جمع مدیران این شهرستان افزود: دشمنی دشمن با انقلاب ما که برخواسته از اراده مردم و ارزشهاست مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دشمن به فکر بی بندوباری و کمرنگ کردن ارزشهاست و می خواهند ما دست از ایمان خود برداریم.

فرماندار بهشهر گفت: چهل سال عملکرد ملت ایران قابل مقایسه با انقلاب های دیگر دنیا نیست و ملت ما در آزادی، استقلال و عزت است.

خنجری، آرمان ملت ما را آرمانی الهی دانست که منتظر موعود است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن خاطر نشان کرد: جنگ اقتصادی افسانه نیست؛ جنگی است که توسط دشمن به راه انداخته شده و باید با صبر و بردباری در ادامه راه انقلاب از این جنگ روسفید خارج شویم.

نماینده عالی دولت اضافه کرد: کوتاهی در امور محوله مسوولان، خیانت به خون شهداست و پست ها امانتی در اختیار ماست.

خنجری گفت: علت همه گرانی ها و مشکلات، جنگ اقتصادی نیست و در این بخش باید ورود جدی داشته باشیم.

وی گفت: برای پایش قیمت ها ارزیابی هفتگی و دوره ای توسط همکاران فرمانداری انجام می شود و قیمت های بازار باید مدیریت شود.

خنجری ادامه داد: در برخی موارد کوتاهی کردیم و باید مایحتاج عمومی مردم مدیریت شود و طوری نشود که کالاهایی که با یارانه وارد می شوند؛ سر از جای دیگر در بیاورند.

وی افزود: مردم ما در همه شرایط جلوتر از ما حرکت می کنند و شایسته نیست در چنین شرایطی با مشکلات معیشتی، دست و پنجه نرم کنند.

خنجری گفت: برنامه ریزی لازم برای تامین مایحتاج عمومی شب عید انجام شد و نظارت کامل در بازار انجام می شود و نگرانی وجود ندارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استقلال انقلاب شب عید گرانی ملت ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم آغاز عملیات احداث بنای یادمان مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور مسئولان شهرستان زرند و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این مراسم ضمن تبریک دستاورد عظیم و بی‌مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمینه پوشالی رژیم خبیث و کودک‌کُش صهیونیستی در عملیات افتخارآمیز و تلافی‌جویانه وعده صادق گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا و توجه به مقبره آنها که به گفته امام خمینی(ره) همین تربت پاک شهیدان است که تا قيامت مزار عاشقان، عارفان، دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود، از مهم‌ترین نوع فعالیت‌های فرهنگی برای نشر آرمان‌ها و ارزش‌های مدنظر شهداست.

سمنبر میرزائی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با ساخت بنای باشکوه و زیبا درصدد ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جوار قبور مطهر شهدا به‌عنوان پایگاه معنوی و فرهنگی و ارزشی برای عموم شهروندان و اهتمام ویژه به گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت با محور شهداست و باید باور کنیم که به شهدا و نورانیت، معنویت، برکت و دعای آنها نیاز داریم؛ نه اینکه شهدا که واصلان بالله هستند به ما نياز داشته باشند‌.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند هم بر ضرورت تسریع در ایجاد بنای یادمان شهدا برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان زرند در محیط دانشگاه و جوار شهدا تأکید کرد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند هم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تأکید بر سرعت‌‌بخشی به احداث بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه از مردم و مدیران خواست تا در این امر خیر و ارزشمند مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند