Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار مهر، سید حمید موسوی پیش از ظهر یکشنبه به همراه معاون و مدیران شهرسازی ضمن بازدید از گودهای پرخطر و رها شده در محدوده منطقه یک تهران اظهار داشت: ایمنی شهروندان و املاک مجاور گود های رها شده  در منطقه باید تامین شود و اگر مالکین نسبت به ایمن سازی این گودها اقدام نکنند، شهرداری برای تامین ایمنی شهروندان وارد عمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت مقررات و ضوابط مشخص شده شهرسازی مبنای نظارت شهرداری در این موضوع است و تلاش می کنیم در یک بازه زمانی کوتاه مدت ضمن دعوت از مالکین این گود ها ،  ترتیبات قانونی را در زمینه ایمن سازی گودهای رهاشده به انجام رسانیم.

شهردار منطقه یک با اشاره به ضرورت نظارت مستمر در این خصوص خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی نیلینگ تابع زمان استاندارد است و طولانی شدن آن می تواند مخاطرات جدی ایجاد کند پس ضروری است این محدوده زمانی رصد شود .

وی به تعرض برخی مالکین به حریم پیاده راه ها در منطقه اشاره کرد و گفت: سد معبر ساختمانی پدیده ای است که مزاحمت فراوانی را برای شهروندان فراهم نموده است‌ بر همین اساس دستور جمع آوری برخی حصارهای کارگاهی و آزادسازی پیاده راه ها صادر و رفع سد معبر ساختمانی در دستور کار ویژه حوزه شهرسازی قرار گرفته است.

موسوی نظارت بر ساخت و سازها و اتخاذ تصمیم در حوزه شهرسازی را مبتنی بر بازدیدهای مستمر فنی و میدانی دانست و گفت: با هدف رسیدگی به درخواستهای شهروندان در حوزه شهرسازی،تسهیل و تسریع در صدور پروانه های ساختمانی و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی، بازدیدهای مستمر میدانی در این حوزه ضروری است.

کد خبر 4544557

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 1 تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد