Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز با تأکيد بر اينکه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان از اولويت‌هاي بنياد است گفت: فرزندان شهدا و جانبازان سرمايه‌هاي کشور هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، نشست شوراي اداري اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز چهارشنبه 26 بهمن‌ماه با حضور ابراهيم طاهرنژاد مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز، معاونين و جمعي از روساي ادارات در سالن جلسات برگزار و موضوعات مختلف مورد بررسي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهرنژاد در اين نشست با گرامي داشت ياد و خاطر شهدا و ايثارگران و تبريک چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران، چهل‌سالگي انقلاب را مرهون مجاهدت‌هاي شهدا و ايثارگران دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامي به برکت خون هزاران شهيد گلگون‌کفن و مجاهدت‌هاي خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و مردم ولايت مدار کشور در اوج عزت و افتخار در حال حرکت و پيشرفت است.
طاهرنژاد با بيان اينکه حضور پرشکوه ملت شهيدپرور ايران در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن نشان داد که مردم و مسئولين پاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايستاده‌اند، اظهار داشت: بايد از دستاوردهاي چهل‌ساله‌ انقلاب اسلامي که با خون شهدا آبياري شده دفاع کنيم و پاسدار خون شهدا باشيم.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز با تأکيد بر اينکه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان از اولويت‌هاي بنياد است گفت: فرزندان شهدا و جانبازان سرمايه‌هاي کشور هستند. بايد از تمامي ظرفيت‌هاي بنياد در جهت ايجاد اشتغال جامعه ايثارگري استفاده شود تا بحران بيکاري به حداقل برسد.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز در بخش ديگر با اشاره به برگزاري مراسم مادران بهشتي در استان البرز در جهت تکريم مقام مادران و همسران شهدا گفت: مادران و همسران شهدا جلوه‌هاي صبر و ايثار هستند و بيان صبر و از خود گذشتگي همسران و مادران شهدا ارزش‌هاي نظام اسلامي را ماندگار خواهد کرد.
طاهر نژاد تأکيد کرد: برگزاري مراسم مادران بهشتي، تکريم از همسران و مادران شهدا اقدامي فرهنگي و ارزشمند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرزندان شهدا جانبازان سرمايه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که با حضور خسروی مشاور حوزه ایثارگران استاندار ایلام صورت گرفت، با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، پرداخت تسهیلات مسکن، اشتغال و خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگران استان رضایت بخش است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان است که این خدمات باید در طول سال استمرار داشته باشد.

بهرام نیا بیان کرد: از برنامه‌ها و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

استاندار ایلام، بر برگزاری جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شخص ایشان و پیگیری کامل و جامع مصوبات تاکید کرد و افزود: توجه جدی به ساخت زائر سرا در شهرستان‌های ایلام و مهران و اجرای پروژه ساختمان اقامتی و ایثار شهر ایلام ضروری است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های استاندار ایلام از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: در سال جاری برنامه ریزی خوبی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف از جمله در دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال درنظر گرفته است، افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امسال درصد اجرای برنامه‌های ماندگار فرهنگی در استان است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط تقویم برنامه‌های فرهنگی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در حال تدوین است.

وی از اجرای کامل مصوبات دوره اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان خبر داد و گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن به جامعه ایثارگران استان نیز زمین واگذار شده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری آزمون مختص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد خبر داد و بیان کرد: این آزمون فرصت بزرگی برای اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

کد خبر 6088534

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم