Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@08:15:31 GMT

از تشییع شهدای زاهدان تا برف در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۸۰۴

از تشییع شهدای زاهدان تا برف در اردبیل

در البوم عکس امروز به تشییع شهدای زاهدان در اصفهان تا برف در اردبیل پرداخته شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این آلبوم به مسابقات جهانی اسکی صحرانوردی، همایش حامیان نسخ خطی، فصل رویش و دیدار سردار جعفری با خانواده شهدا و مجروحین حادثه تروریستی زاهدان پرداخته شد.
  تشییع پیکر مطهر 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان - اصفهان تشییع پیکر مطهر 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان - اصفهان تشییع پیکر مطهر 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان - اصفهان تشییع پیکر مطهر 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان - اصفهان دیدار سردار جعفری با خانواده شهدا و مجروحین حادثه تروریستی زاهدان دیدار سردار جعفری با خانواده شهدا و مجروحین حادثه تروریستی زاهدان همایش حامیان نسخ خطی همایش حامیان نسخ خطی آیین تجلیل از رویش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های فیلم، سریال، انیمیشن و رسانه آیین تجلیل از رویش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های فیلم، سریال، انیمیشن و رسانه بارش برف در اردبیل بارش برف در اردبیل مسابقات جهانی اسکی صحرانوردی مسابقات جهانی اسکی صحرانوردی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: البوم عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی ایرانمنش در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد و روز گذشته به شهادت رسید. تصاویری از لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان ببینید.

کد خبر 846297 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه شهید تروریسم در ایران استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد