Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید فراهانی روز یکشنبه در جریان صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص لزوم ارائه جدول بهای خدمات قابل ارائه از سوی شهرداری در چارچوب تبصره های بودجه سال 1398 بر اساس الزام شورا تذکر داد.
وی ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از فرصت بررسی بودجه و لزوم تعیین بهای خدمات در قالب یکی از تبصره های بودجه، لازم است شهرداری نسبت به اجرای تکلیف قانونی خود اقدام و فهرست بهای خدمات و فعالیت های اثر گذار بر بودجه را ارائه کند تا در جریان بررسی تبصره ها این نرخ ها بررسی و به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در غیر اینصورت موکول نمودن این نرخ گذاری به طول سال 98 یا الزام شهرداری به ارائه آن در اصلاحیه بودجه زمینه ساز اتلاف منابع شهرداری و تحمیل هزینه های سنگین ناشی از اختلاف بهای دریافتی از شهروندان و قیمت تمام شده واقعی و تحمیل زیان به شهرداری خواهد شد.
وی ادامه داد: بدون شک این غفلت و عدم توجه به الزام شورا که در دو مصوبه «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1398 شهرداری تهران» و «الزام شهرداری تهران در سامان بخشیدن به ارایه لایحه عوارض و نرخ بهای خدمات« توسط مدیران شهرداری تهران زمینه ساز کج کارکردی مالی و تحمیل زیان جدی به شهرداری خواهد بود و لازم است این تفکر و رفتار اشتباه از سوی شهرداری اصلاح شود.
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس درباره «لزوم ارائه جدول بهای خدمات قابل ارائه از سوی شهرداری در چارچوب تبصره های بودجه سال 1398 بر اساس الزام شورا» به شهرداری تهران تذکر می دهم.
فراهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران در ارائه هر چه سریع تر این بخش از تبصره های بودجه به روند تبعیض و تفاوت بعضا دو برابری سرانه بودجه یک شهروند ساکن در مناطق شمالی شهر در مقایسه با شهروند ساکن در سایر مناطق تهران پایان دهیم و برای تهران زندگی اقدامی شایسته به عمل آوریم.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جدول شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری لایحه بودجه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عشقی رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، این بند را حاوی تبعات منفی برای صندوق‌های سرمایه گذاری دانست و اعلام کرد: این تبصره تبعاتی همچون خروج نقدینگی و کاهش اعتماد سرمایه گذاران را به همراه خواهد داشت که این امر می‌تواند منجر به سوق دادن و هدایت نقدینگی به بازارهای غیر شفاف مواردی همچون ارز و طلا شود.

متن کامل این نامه به شرح زیر است.

کد خبر 6081345

دیگر خبرها

  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا