Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، وزارت نفت را مکلف کردند ماهانه حداقل دو ميليون بشکه نفت خام سبک، دوميليون بشکه نفت خام سنگين و دو ميليون بشکه ميعانات گازي پارس جنوبي را به صورت منظم و مستمر در بورس انرژي عرضه کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، نمايندگان در ادامه جلسه علني روز يکشنبه مجلس بند الحاقي 1 تبصره يک بخش درآمدي لايحه بودجه سال 1398 کل کشور را تصويب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمايندگان در اين بند الحاقي، وزارت نفت را مکلف کردند در سقف بند (ب) اين تبصره به صورت ماهانه حداقل دو ميليون بشکه نفت خام سبک، دو ميليون بشکه نفت خام سنگين و دو ميليون بشکه ميعانات گازي پارس جنوبي را به صورت منظم و مستمر با امکان تسويه 100درصدريالي يا ارزي در چرخه بين الملل (صادراتي) بورس انرژي در چهارچوب قوانين و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه و گزارش عملکرد اين بند را هر سه ماه يک بار به کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي ارائه کند.
نمايندگان در بندالحاقي3 تبصره يک بخش درآمدي اين لايحه، دولت را مکلف کردند در مناطق و بازارچه هاي مرزي، حاملهاي انرژي را جهت صادرات به قيمت کشورهاي همجوار يا به قيمت بورس انرژي عرضه نمايد، عرضه حاملهاي انرژي به مردم ساکن در مناطق مرزي وفق قوانين و مقررات جاري خواهد بود. درآمد حاصله پس از کسر سهم هاي قانوني دستگاههاي مربوطه، به حساب درآمدعمومي موضوع رديف 210114 نزد خزانه داري کل کشور واريز مي شود.
سيام*1058**9121**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش بلوم و تختال

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۲۴۲ هزار و ۹۴۱ تن شمش بلوم، ۷۰ هزار تن تختال، ۳ هزار تن ورق سرد و ۴۰ تن مس کاتد است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irc

دیگر خبرها

  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • توسعه همکاری‌های منطقه ای ایران در جهت تبدیل شدن به‌هاب گازی منطقه
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای ۹۶ دلار نیاز دارد