Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@20:21:28 GMT

بارش های چهارمحال و بختیاری به ۴۹۱ میلیمتر رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۹۵۲

بارش های چهارمحال و بختیاری به ۴۹۱ میلیمتر رسید

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری میانگین بارش های سال زراعی جاری استان را ۴۸۳ میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۹۱ درصد و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت ۳۱ درصد افزایش داشته است.

«شاهرخ پارسا» امروز (۲۸ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: همچنین با احتساب بارش های 48 ساعت گذشته در استان، ارتفاع برف در ایستگاه چلگرد به 82 سانتی متر و در گردنه های شهرستان کوهرنگ به بیش از 2 متر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به پایداری هوای سرد در شهرستان کوهرنگ می توان امیدوار بود که این ارتفاع برف حفظ شود.

 

پارسا تصریح کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ پیش بینی می شود.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه بارش های موثر استان در اسفندماه متوقف می شود، افزود: گرچه بارش های موثری در سال زراعی جاری در استان شاهد بودیم اما این بارش ها نمی تواند تبعات 10 سال متوالی خشکسالی در استان را جبران کند.

 

خاطرنشان می شود: طی یک دهه اخیر کاهش نزولات آسمانی و تغییر شکل بارش ها از برف به باران از یک سو و افزایش دمای هوا از سوی دیگر سبب کاهش نیمی از منابع آب چهارمحال و بختیاری و افت شدید سفره های آب زیرزمینی این استان شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد حادثه تروریستی زاهدان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان اصفهان کرمان رییس جمهوری بارش هواشناسی شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- رقابت ۸ تیم فوتسال صمصامی درجام رمضان

- استقبال مردم گهرو از نایب قهرمان موی تای جهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • سرریز شدن ۴ سد در کردستان
  • دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی
  • رشد ۸۰ درصدی بارش‌ها در نطنز
  • کاهش ۲۰۰ میلیمتری بارش‌ها در کوهرنگ
  • اهالی سودجان میزبان بارش برف بهاری شدند + فیلم
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری