Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:05:58 GMT

راه ارتباطی 70 روستای شیروان برفروبی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۹۶۶

راه ارتباطی 70 روستای شیروان برفروبی شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: راهداران این اداره در پی بارش برف که از شنبه شب در این شهرستان آغاز شده بود، راه ارتباطی 70 روستا را برفروبی کردند.

حمید جوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روستاهای مزبور واقع در بخش سرحد و قوشخانه و تعدادی در سیوکانلو بخش مرکزی است که طول کل مسیر برفروبی آن 400 کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای برفروبی راه های ارتباطی چهار کامیون 15 تنی شن و نمک استفاده شده است گفت: هم اکنون راه های ارتباطی روستاهای شهرستان باز است و مشکل خاصی در تردد نیست فقط رانندگان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
به علت بارش برف و برودت هوا و لغزندگی معابر و جاده ها تمامی مدارس پیش دبستانی، استثنائی، ابتدایی و متوسطه اول در روستاهای بخش سرحد و قوشخانه وهمچنین روستاهای دهستان سیوکانلو امروز در نوبت صبح تعطیل شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی فعالیت سامانه بارشی از امروز تا دوشنبه در استان سبب بارش برف و کولاک می شود.
وزش باد بسیار شدید و بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها در برخی مناطق از دیگر پیامدهای سامانه بارشی جدید است، از لحاظ دمایی نیز کاهش نسبی دمای هوا از فردا آغاز و تا اواخر هفته ادامه دارد.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برفروبي راه ارتباطي شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد

هیوا لهونیان گفت: در سال جاری با برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستا‌های استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه در کل استان یک هزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتور‌های بازفروش و تطبیق با کنتور‌های مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در تعدادی محدود از روستاها، شفافیت و دریافت آسان مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب‌های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است