Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:18:22 GMT

مردم به پای انقلاب ایستاده اند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۹۸۵

مردم به پای انقلاب ایستاده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دقیقی صبح یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای کاشانی مدافع وطن ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران در حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان با برگزاری کنفرانس ها و برنامه های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد اما بدانند به لطف خدا، رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و توانایی و پشتکار رزمندگان این مرز و بوم در تمامی اهداف شوم خود ناکام می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشخیص یک خودرو حامل مواد منفجره کاری سخت و پیچیده است، افزود: آلمان برای صدام بمب هایی می ساخت که کار تشخیص را برای ما سخت می کند اما در طول این چهل سال به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمن بداند ما به پای انقلاب، نظام و رهبری خود ایستاده ایم به نحوی که پیشتاز امت های اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی ضمن عرض اعلام سلام و تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم کاشان گفت: ما تا آخرین قطره خون خود به پای این انقلاب ایستاده ایم و به دشمن بگوییم همه جوانان ما برای شهادت در این مسیر لحظه شماری می کنند.

کد خبر 4544574

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع شهدا کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم جنوب غرب خوزستان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شب گذشته با حضور در معابر و خیابان‌ها حمایت خود را از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
مردم با سردادن شعار‌های الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
اقدام سپاه در پاسخ به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • فرمانده سپاه عاشورا: تبریزی‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند + فیلم
  • مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تجمع مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • فیلم/حمایت مردم میامی از تنبیه اسرائیل توسط سپاه
  • حمایت مردم استان سمنان از حملات پهپادی سپاه+ فیلم
  • حمایت مردم استان سمنان از حملات پهپادی سپاه
  • حمایت مردم جنوب غرب خوزستان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی