Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛بهروز اسودی با اعلام این خبر افزود: استان سمنان در زمینه تولید محصولات معدنی از قبیل کربنات سدیم و فروسیلیس در کشور حایز اهمیت می باشد و حدود 30 درصد از تولیدات کشور مربوط به این استان است.

وی با اشاره به اهمیت تولیدات محصولات معدنی در استان اظهار داشت: استان سمنان تولید کننده 50درصد نمک ، 40درصد گچ و 85درصد زئولیت کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: این استان از لحاظ میزان استخراج مواد معدنی دارای رتبه ششم در کشور می باشد که 5 درصد از استخراج مواد معدنی کشور در این استان انجام می شود و حدود 100 درصد سلستین ، 35درصد سولفات سدیم و 20درصد کرومیت کشور در استان پهناور و معدنی سمنان تامین می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان برنا کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، لیبریا در غرب آفریقا به دلیل وجود معادن غنی خود مشهور است. این کشور با بیش از ۵ میلیون نفر در سواحل خلیج گینه واقع شده و به دلیل سال‌ها جنگ داخلی همچنان از فقر عمومی رنج می‌برد و باعث شده بومیان به فعالیت‌های معدنی غیرقانونی در این کشور ترغیب شوند.

ویلموت پای، وزیر معادن لیبریا روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر حادثه در یک معدن طلا در این کشور دست کم ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در معدنی رخ داد که از چند ماه پیش توسط کارفرما رها شده بود. با این حال هنوز تعداد دقیق تلفات این حادثه مشخص نیست و تیم‌های امدادی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شده اند.

مقامات محلی می‌گویند که احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

دلیل این حادثه هنوز مشخص نشده است اما معمولاً مردم محلی لیبریا به دلیل نبود شغل به فعالیت‌های غیرقانونی معدن طلا می‌پردازند و سابقه چنین حوادثی در این کشور وجود دارد.

کد خبر 6063512

دیگر خبرها

  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • تاثیر زنبور عسل در افزایش محصولات باغی
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • قیمت خط تولید آب معدنی و خط تولید دستمال کاغذی
  • محصولات خوزستان به بازارهای خارجی و داخلی عرضه شود