Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

براین اساس و از آنجا که در برنامه فوتبال یک شبکه ورزش فرصت پاسخگویی درباره برخی موضوعات کذب اظهار شده داده نشد،به اطلاع می رساند 10 درصد مطالبات فدراسیون فوتبال از سازمان لیگ بابت برگزاری مسابقات لیگ یک نه تنها پرداخت نشده، بلکه مبالغ دیگری از سوی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ در این باره کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع مهم تر اینکه چرا در این برنامه جرات بیان واقعیتی به نام حق پخش که جزو حقوق حقه فوتبال محسوب می شود و بیش از 70 درصد درآمد فدراسیون ها را در سرتاسر جهان شکل می دهد،وجود نداشته است.
اگر امروز باشگاههای ما با مشکل مالی دست به گریبان هستند،قطعا در چرخه فوتبال حرفه ای و درآمدهای سرشار بحث حق پخش جزو مواردی است که هیچگاه در برنامه های تلویزیونی مورد بررسی و تحلیل قرار نگرفته و جرات اشاره به آن وجود نداشته است.
واقعیتی که همیشه مورد اشاره خانواده فوتبال بوده اما با کمال تاسف این واقعیت در برنامه مذکور جایگاهی ندارد./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

محسن برمهانی، معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سازمان صداوسیما بزرگترین رویداد فرهنگی کشور قلمداد می‌شود چراکه هیچ رویداد فرهنگی در کشورمان وجود ندارد که چهار میلیون بازدیدکننده داشته باشد. به همین دلیل در دو سال گذشته نگاه ویژه‌ای به این رویداد داشته‌ایم.

برمهانی به ضبط دو هزار آیتم برنامه در طول برگزاری دوره سی و چهارم نمایشگاه کتاب اشاره کرد و ادامه داد: تمام این تولیدات در طول سال از رسانه ملی پخش شده‌اند. برای هر شبکه در نمایشگاه جایگاه ویژه ایجاد شد تا متناسب با مخاطبان بتواند برنامه خاص و ویژه تولید کنند.

وی از تدارک برنامه‌های ویژه تلویزیونی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: امسال کارویژه‌هایی برای تمام شبکه‌های تلویزیونی تعریف شده تا خروجی ویژه با محوریت کتاب و نمایشگاه کتاب تهران برای مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت تولید شود.

برمهانی برنامه‌سازی تلویزیونی از نمایشگاه کتاب را در رونق صنعت نشر موثر دانست و افزود: برنامه‌سازی و فعالیت‌های رسانه‌ای حتما در رونق صنعت چاپ و تیراژ کتاب نقش خواهد داشت. اتفاقی مثل نمایشگاه کتاب که پرحجم در رسانه ملی تبلیغ می‌شود، حتمأ مخاطب توجه ویژه‌ای به آن خواهد داشت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه