Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود علیه ایران وارد جنگ اقتصادی، اطلاعاتی و روانی شده است، گفت: ما هم باید آرایش جنگی به خود بگیریم.

به گزارش ایسنا، جمال عرف در همایش معاونین سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: برخی تحلیل‌ها با توجه به مشکلات اقتصادی، نسبت به حضور مردم در رور ۲۲ بهمن احساس نگرانی می‌کرد اما براساس گزارش‌های رسیده از استان‌ها، حضور مردم در تمام استان‌ها بین ده تا پانزده درصد نسبت به سال گذشته بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مردم بین ساختار سیاسی و عملکرد کارگزاران تفاوت قائل هستند و گله از کارگزاران را به ساختار مرتبط ندانسته و ساختار را قبول دارند. مردم برای نظام خون داده‌اند و حاضر هستند باز هم برای نظام هزینه بدهند زیرا برای نظام زحمت کشیده‌اند. مردم نسبت به ساختار جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند ولی از کارگزاران گله دارند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم ضریب خطای مدیریت کشور را به حداقل برسانیم، بیان کرد: ما در مدیریت کشور باید به بلوغ رسیده باشیم و دوره آزمون و خطا گذشته باشد. وزارت کشور اختیارات مهمی دارد که باید از آن بهره ببرد. وزارت کشور باید سایر بخش‌های کشور را به حرکت درآورد.

عرف همچنین با تشکر از اقدامات معاونین سیاسی قبلی وزارت کشور دولت تدبیر و امید گفت: باید ثبات مدیریتی داشته باشیم در حالی که من پنجمین معاون سیاسی وزارت کشور از سال ۹۲ هستم.

معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: ما به عنوان مدیران سیاسی کشور باید این تلقی را داشته باشم که در جبهه حق بوده و جبهه باطل با تمام توان علیه ما اقدام می‌کند و بنابراین باید با انگیزه بالا وظایف خود را دنبال کنیم. امروز جنگ اقتصادی، روانی و اطلاعاتی علیه ما به راه افتاده است. ما هم باید آرایش جنگی به خود بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب و نظام است، تصریح کرد: دشمن از شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ای و رادیویی برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند. دشمن از همه توان خود بهره می‌برد. جمهوی اسلامی براساس هدایت‌های رهبر انقلاب، تلاش جدی دولت، فعالیت عناصر درون نظام با سرافرازی از این جنگ عبور می‌کند. مسیر ما رو به جلو است.

معاون سیاسی وزارت کشور در ادامه اظهار کرد: باید با انگیزه، اعتماد به نفس و قدرت، عمل کنیم. مردم به دولت اعتماد کرده‌اند و ما باید از اختیارات خود و با تدبیر و تعامل و پرهیز از درگیری مسیر پیش روی کشور را دنبال کنیم. با وجود فشار سنگین علیه جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۷، دولت کار خود را ادامه داد. برای ۱۳ مرداد و ۱۳ آبان دشمن برنامه داشت. سپس تقویم‌های دیگری را درست کرده و برنامه ریزی کردند مثلاً برای اوایل سال میلادی هم برنامه داشتند اما ما با پرداخت هزینه از این شرایط عبور کرده‌ایم.

عرف ادامه داد: دشمن در ورشو دنبال امنیتی سازی جمهوری اسلامی بود و می‌خواست ایران را در منطقه سوژه امنیتی کند اما این برنامه آنها با استقبال کشورهای دنیا مواجه نشد. جمهوری اسلامی در شرایطی است که براحتی نمی‌توانند علیه‌اش اجماع ایجاد کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه ایران از سطح ملی خارج شده و قدرت منطقه‌ای شده است، افزود: به همین دلیل دشمن می‌خواهد ما را به مرزهای خود بازگرداند اما نشست ورشو نشان داد شکافی بین غرب و شرق اروپا وجود دارد البته برای آمریکا این شکاف مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: عدم هم پایی مؤلفه‌های قدرت یکی از آسیب‌های کشور است. باید در حوزه داخلی تلاش بیشتری داشته باشیم زیرا سو مدیریت‌ها در برخی بخش‌ها خود را نشان می‌دهد. باید از انطباق تهدیدات خارجی و آسیب‌های داخلی جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از اظهارات خود، بیان کرد: قانونمداری، مسئولیت پذیری، شفافیت، کارآمدی، عدالت و اثرگذاری از شاخص‌های حکمرانی خوب است. ما باید بنا را براین بگذاریم که مجری قانون باشیم و برای اجرای قانون بایستیم و دیگران را برای اجرای قانون تشویق کنیم. مهمترین گم شده ما قانون است. همه باید براساس مسئولیت خود پاسخگو باشند.

عرف همچنین با اشاره به اینکه بیانیه رهبری در ورود به دهه پنجم انقلاب، چارچوب‌های لازم را برای ما احصاء کرده است، افزود: سرفصل استقلال و آزادی در بیانیه رهبر انقلاب، نزدیک ترین سرفصل به ما در معاونت سیاسی است. ما باید در مدیریت سیاسی کشور، استقلال و آزادی به تعادل برسانیم تا استقلال به بهانه آزادی از بین نرود یا آزادی به بهانه استقلال، مخدوش نشود.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: در سایه ۲۲ بهمن فضای نسبتاً آرام و وحدت بخشی در کشور ایجاد شده است که باید این فضا را حفظ و تقویت کنیم زیرا کشور بدون وحدت و انسجام پیش نمی‌رود. در دیدار با حجت الاسلام حاجی اکبری، وی تاکید کرد که از نظر او ورود تریبون نماز جمعه به جناح‌های سیاسی حرام است، ما در این دیدار بالای ۹۰ درصد در مباحث اشتراک نظر داشتیم. معاونین سیاسی دیدار هرهفته با ائمه جمعه را در برنامه خود داشته باشند. اگر ما به دیدار ائمه جمعه نرویم، دیگران رفته و سوءتفاهم‌ها را بیشتر می‌کنند.

عرف در ادامه با اشاره به اینکه سال آینده انتخابات در کشور برگزار می‌شود، تاکید کرد: ما به عنوان مجری انتخابات نباید از یک جریان دفاع کنیم زیرا اگر اینگونه باشد، در اجرای انتخابات به ما اعتماد نمی‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت کشور جنگ اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته‌ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی