Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:00:54 GMT

شمارش معکوس برای بازگشت پلنگ جویبار(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۱۴۸

رضا یزدانی در فاصله کم تا اعزام به جام دانکلوف بلغارستان تمرینات خود را به صورت جدی دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا یزدانی که بعد از المپیک ۲۰۱۶ هنوز در هیچ مسابقه بین المللی روی تشک نرفته، در ۲، ۳ ماه اخیر به صورت مداوم در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد حاضر بوده و خودش را آماده حضور در جام دانکلوف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلنگ جویبار که در ۳۴ سالگی با انگیزه‌های زیادی به تیم ملی بازگشته، بارها در مصاحبه هایش گفته باید در رقابت های بین المللی خودش را بسنجد تا درباره ادامه دادن کشتی تا المپیک ۲۰۲۰ تصمیم بگیرد.


این روزها یزدانی در خانه کشتی خودش را خیلی سخت آماده حضور در جام دانکلوف می کند که از سطح نسبتا بالایی برخوردار است و می تواند معیار خوبی برای سنجش وضعیت او از سوی کادرفنی هم باشد.


شمارش معکوس برای پلنگ جویبار آغاز شده و او ۱۰ روز دیگر با تیم ملی راهی بلغارستان می‌شود تا بعد از ۲.۵ سال طعم حضور در یک مسابقه بین المللی را بچشد.


عکس ها: ایرج عباسی

 

 

 

آزاد کشتی رضا یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی رضا یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

به گفته وی؛ به همین سبب از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶ منطقه ۱۵تملک و آزادسازی شد. 

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد. 

شهردار منطقه ۱۵ با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهرتهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریعتر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا (ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت