Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس بند الحاقی 1 تبصره یک بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را تصویب کردند.

نمایندگان در این بند الحاقی، وزارت نفت را مکلف کردند در سقف بند (ب) این تبصره به صورت ماهانه حداقل دو میلیون بشکه نفت خام سبک، دو میلیون بشکه نفت خام سنگین و دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی را به صورت منظم و مستمر با امکان تسویه 100درصدریالی یا ارزی در چرخه بین الملل (صادراتی) بورس انرژی در چهارچوب قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه و گزارش عملکرد این بند را هر سه ماه یک بار به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان در بندالحاقی3 تبصره یک بخش درآمدی این لایحه، دولت را مکلف کردند در مناطق و بازارچه های مرزی، حاملهای انرژی را جهت صادرات به قیمت کشورهای همجوار یا به قیمت بورس انرژی عرضه نماید، عرضه حاملهای انرژی به مردم ساکن در مناطق مرزی وفق قوانین و مقررات جاری خواهد بود. درآمد حاصله پس از کسر سهم های قانونی دستگاههای مربوطه، به حساب درآمدعمومی موضوع ردیف 210114 نزد خزانه داری کل کشور واریز می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی

جشن تکلیف ۴۶۲ دختر تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور در اردوگاه یادگاران امام(ره) بیرجند برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ مراسم اختتامیه جشن تکلیف 462 دختر تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، امروز  با حضور جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد ، زارع زاده معاون برنامه ریزی این نهاد، خادمیاران حرم رضوی و جمعی از مسئولان کمیته امداد استان با حضور این دختران نومکلف در اردوگاه یادگاران امام(ره) بیرجند برگزار شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان در این مراسم گفت:با برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف 9 ساله در استان  زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم می‌شود.

محمد عرب با بیان این که این برنامه در تفاهمنامه منعقد شده به صورت مشارکتی در حال اجرا است، افزود:  در این طرح ملی خادمیاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی امداد با حضور در منزل مددجویان با اهدای بسته جشن تکلیف با «نشان دختر ماه»به دختر نو مکلف خانواده ، در فضایی معنوی و عطرآگین به حضور پرچم مطهر رضوی مکلف شدن او را جشن می گیرند. 

بر اساس این گزارش سهم خراسان‌جنوبی در این طرح 462 نفر بوده که برای تک تک دختران نومکلف جشن تکلیف با حضور خادمیاران در منازل گرفته شده و به صورت تجمیعی هم جشن تکلیف در قالب اردوی یک روزه در اردوگاه یادگاران امام(ره) همراه با ضیافت افطار برای این دختران روزه اولی برگزار شد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌جنوبی
  • جشن تکلیف ۴۶۲ دختر مکلف در خراسان‌جنوبی
  • پاکستان: سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • اسلام‌آباد نیازمند واردات گاز ایران با خط لوله آی‌پی است
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم