Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 7909 پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا محمودی در جمع خبرنگاران گفت: در 10 ماهه امسال تعداد بیش از 7هزار و 900 پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد که ارزش ریالی آنها 3600 میلیارد و197 میلیون ریال بوده است که عمده تخلف این واحدها شامل احتکار، اعلام نکردن موجودی و گرانفروشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل 50 فقره پرونده تخلف احتکار در این مورد، گفت: ارزش ریالی این پرنده ها در مجموع بیش از 78 میلیارد ریال است که از این تعداد 18 فقره مربوط به ارومیه به ارزش بیش از 48 میلیارد ریال و 32 فقره به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال نیز مربوط به شهرستان هاست.

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: تعداد 3 هزار و 766 مورد بازرسی نیز از کالای گوشت قرمز گرم و سرد صورت گرفت که از این تعداد 110 فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 488 میلیون ریال شد که برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی با اشاره به انجام 5 هزار و 199 مورد بازرسی در خصوص گوشت مرغ، اظهار کرد: 117 مورد از این تعداد به تشکیل پرونده به ارزش 5 میلیارد و 816 میلیون ریال منجر شد و برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی همچنین از آغار طرح نظارتی نوروز خبر داد و گفت: طرح نظارتی نوروز امسال در آذربایجان‌غربی از اول بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌ دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

محمودی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از اهداف اجرای این معاونت است.

وی افزود: هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح الی 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

 

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت جامعه گوشت گوشت قرمز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان