Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@22:42:16 GMT

رکورد جدید آقا معلم در لیگ‌برتر!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۳۶۷

به گزارش پارس نیوز، 

روزها برای مجید جلالی خوب پیش نمی‌رود. او به رکورد رسیده و ظاهرا این شرایط برایش تمامی ندارد. هر چند او در پیکان شروع  خوبی داشت و در 8 هفته اول تنها یک بازی باخته بود اما رفته رفته روند نزولی خود و تیمش شروع شد.  او با پیکان در هفته هشتم سپیدرود را برد ولی از آن بازی اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان  در بازی های بعدی با ذوب آهن مساوی کرد، به تراکتور و پارس جنوبی باخت. مقابل پرسپولیس هم شکست خورد. به فولاد هم باخت. حتی بازی به مسجد سلیمان را هم واگذار کرد و در نهایت آخرین بازی نیم فصل را هم مقابل نساجی شکست خورد تا جلالی برکنار شود. این مربی در 7 هفته با پیکان نتوانست بردی به دست بیاورد تا این باشگاه تصمیم به برکناری او بگیرد. جلالی در ادامه راهی نساجی مازندران شد و قصد داشت دوباره با این تیم در لیگ برتر ببرد ولی در سه هفته اول نیم فصل دوم هم موفق نشده با این تیم بردی به دست بیاورد. جلالی حالا به یک رکورد جدید در لیگ برتر رسیده و در 10 هفته گذشته برنده نبوده است. بی شک این مسئله می‌تواند در کارنامه او یک نکته منفی باشد. نساجی در ادامه راه با فولاد و بعد با نفت مسجد سلیمان بازی دارد و باید دید آیا این مربی می تواند تابوی نبردن در لیگ برتر را بشکند؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجید جلالی بازی ذوب آهن پرسپولیس فولاد مسجد نیم فصل نیم فصل دوم نفت پارس جنوبی زمین لیگ برتر معلم نساجی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که یک مسابقه برای صدر جدول سرنوشت‌ساز بود و یکی برای قعر. استقلال به لطف پیروزی نفسگیری که مقابل شمس آذر به دست آورد، ۵۲ امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیسِ ۵۳ امتیازی پس گرفت. حالا استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۱۱ و ۱۰ امتیاز با سپاهانِ رده سومی فاصله دارند و اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول

نساجی مازندران نیز بردی ارزشمند مقابل تراکتور کسب و با ۱۹ امتیاز، جایگاه خود را در رتبه پانزدهم مستحکم کرد. قهرمان سابق جام حذفی حالا تنها یک امتیاز با فرار از منطقه سقوط فاصله دارد. تراکتور نیز با ۴۰ امتیاز، در جایگاه چهارم باقی ماند و حالا فاصله‌اش با صدر جدول به اندازه ۱۳ امتیاز است. فولاد نیز در اهواز شکست خورد تا با ۲۱ امتیاز، رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دهد. تیم عبدالله ویسی حالا تنها دو امتیاز بیشتر از نساجیِ رده پانزدهمی دارد و نامزد سقوط است.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان ۲ - هوادار ۲
گل‌گهر سیرجان ۲ - استقلال خوزستان ۲
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس ۳
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال ۳ - شمس آذر قزوین ۲
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

کد خبر: 1227689 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی