Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:59:25 GMT

کوهنوردان ‌ایران به قله سبلان صعود می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۴۲۸

کوهنوردان ‌ایران به قله سبلان صعود می‌کنند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده صعود سراسری به قله سبلان با حضور کوهنوردان از استان‌های مختلف اسفندماه برگزار می‌شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا برادران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده مقرر بود که صعود سراسری به قله سبلان در روزهای 21 و 22 بهمن‌ماه انجام شود اما به دلیل شرایط نامساعد جوی این صعود لغو و به اسفندماه امسال موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر این اساس هدفگذاری و برنامه‌ریزی شده تا این صعود سراسری با حضور 40 نفر از کوهنوردان شمالغرب کشور در روزهای دوم و سوم اسفندماه امسال برگزار شود که امیدواریم بتوانیم شاهد مساعد شدن شرایط جوی در این منطقه و انجام این صعود به شکلی مطلوب و مناسب باشیم.

صعود دانشجویان دانشگاه افسری سپاه به قله سبلانمطالعه 1000 اثر در اردبیل برای ثبت ملی؛ کوه سبلان قابلیت ثبت جهانی دارداردبیل| کمربندی طلایی سبلان احداث می‌شوداردبیل| سبلان تنها اثر طبیعی ثبت ملی استان اردبیل است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حضور شرکت کنندگان و کوهنوردان از استان‌های مختلف در این صعود سراسری گفت: کوهنوردانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در این صعود حضور خواهند داشت که در مورد تغییر زمان برگزاری این رویداد ورزشی اطلاع رسانی لازم به ادارات کل ورزش و جوانان این استان‌ها انجام شده است.

برادران افزود: مقرر بود که از هر استان چهار کوهنورد شامل دو نفر آقا و دو نفر خانم در این صعود شرکت کنند که باید در صورت تغییر اسامی کوهنوردان اعزامی از استان های حاضر این موضوع تا 28 بهمن ماه اطلاع رسانی شود تا در زمینه تغییر و جایگزین اسامی اقدامات لازم انجام شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ظرفیت های کوه سبلان برای جذب ورزشکاران و کوهنوردان از مناطق مختلف کشور تصریح کرد: قله چهار هزار و 888 متری سبلان همواره از کوه‌ها و قله‌های مورد توجه کوهنوردان بوده و در فصول مختلف میزبان این کوهنوردان بوده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم شاهد صعود این کوهنوردان بدون هیچ گونه حادثه‌ای باشیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی بنیامین فرجی با صدرنشینی در گروه اول راهی جدول حذفی مسابقات تنیس روی میز کانتندر لبنان شد.     ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان ترکیب امروز تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان مشخص شد.     بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جاده ابریشم، چهارمین مدال تیم کشورمان را قطعی کرد.     تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند تیم تنیس پسران ایران در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جهان مقابل تایلند نتیجه را واگذار کرد.     گود زینل خان میزبان کوراش کاران ۱۵ کشور شد دبیر انجمن کوراش گفت: نماینده ۱۵ کشور ۲۳ فروردین امسال در گود زینل‌خان با یکدیگر پیکار خواهند کرد.     رده بندی جدید شمشیربازان جهان؛ پاکدامن چهارم شد علی پاکدامن طبق اعلام رده بندی جدید شمشیربازان جهان، با یک پله صعود در رده چهارم جهان ایستاد.     بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد سهیلا تقی پور به عنوان مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیای میانه انتخاب شد.     هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.     تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا رنکینگ تیم‌های زیر ۲۰ سال بانوان را اعلام کرد.     لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت نیمه‌نهایی در آستانه صعود به فینال لیگ برتر قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • انجام بیش از سه هزار و سیصد ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • رقصیدن خویچا کواراتسخلیا و انجام حرکات موزون در جشن صعود گرجستان به یورو 2024 / فیلم
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین