Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@21:32:26 GMT

شهدا اسناد حقانيت انقلاب اسلامي هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۴۵۵

شهدا اسناد حقانيت انقلاب اسلامي هستند

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: شهدا سند حقانيت، مظلوميت واسناد هميشه جاويد ظلم ستيزي ملت و انقلاب اسلامي هستند.

به گزارش ايرنا، سردارمحمد نظري عظيمي روز يکشنبه درآيين تشييع پيکرشهيد حادثه تروريستي زاهدان در بروجرد افزود: ملت قهرمان ايران اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب و ورود به اين عرصه و حضور در اين مصاف قهرمانانه با الگوگيري از سرور شهيدان در صراط مستقيم حرکت و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با فداکاري پوزه دشمن را به خاک ذلت کشاندند
وي اظهارداشت: شهداي ما اسناد افتخارعزت، ايثار، فداکاري و مظلوميت ملت قهرمان ايران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان کرد: ملت غيور و بزرگ ايران همواره در رستاي تحقق حق خواهي و حرکت در صراط مستقيم و دفاع از مظلوم حرکت کرده است.
سردار نظري عظيمي اضافه کرد: دشمن از ابتداي انقلاب تاکنون به دليل کوتاه شدن دستشان از منابع نامشروعي که از کشور ما به تاراج مي برند توطئه هايي در عرصه هاي مختلف عليه اين ملت راه اندازي کردند.
وي ادامه داد: اکنون عکس والعمل ملت بيدار ايران اسلامي در مقابل توطئه هاي دشمنان در تاريخ به ثبت رسيده و امروز در مرزهاي ما با همه تلاشي که کرده اند رزمندگان شيعه و سني با اقتدار در کنار هم ايستاده و پوزه دشمن را به خاک ذلت مي کشانند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکيد کرد: امروز ملت قهرمان ما با بصيرت، وحدت، انسجام و الگو گيري از امام خميني(ره) و شهدا يکپارچه کنار هم ايستاده اند.
سردار نظري عظيمي گفت: دشمنان در اين چهل سال جنايت هاي بسياري عليه ملت ايران مرتکب شده اند، دفاع مقدس و جنگ را عليه ملت تحميل و دراخرين اقدامات جنايتکارانه جنايات وهابي و تکفيري را راه اندازي کردند.
وي اظهارداشت: دشمنان تروريست تکفيري را به جان جهان و مسلمانان انداختند وهيچ نتيجه اي نيز از اين توطئه نگرفتند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: ملت ايران درعرصه هاي مختلف در سوريه و عراق حضور پيدا کردند و توطئه هاي دشمنان را به شکست محکوم کردند و دشمنان جنايتکار دروغگو با شعار توسعه آزادي و حقوق بشر و دموکراسي ازملت ما عصباني بوده و امروز اين همه جنايت در دنيا مرتکب مي شويد.
سردار نظري عظيمي تاکيد کرد: امروزدرحالي که ملت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب را جشن گرفت، تروريست هاي خبيث و دست نشانده را وادار به انتقام گيري کردند، اما دشمنان بدانند ملت ايران بيدارند و با تمام وجود در برابر توطئه ها ايستادگي خواهند کرد.
وي اظهارداشت: ملت ايران در مقابل جنگ ناجوانمردانه اقتصادي و رواني و تبليغات گسترده دشمن به شهدا اقتدا خواهد کرد و درمقابل همه دشمنان خواهند ايستاد.
6052/7190/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: پاسخ سپاه به صهیونیست‌ها قاعده جدیدی در تنبیه دشمنان ایجاد کرد، هر وقت آن‌ها فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب را شهید کنند آن‌ها را تنبیه می‌کنیم و دشمنان نمی‌توانند از این قاعده جدید، سالم بیرون بروند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید حمیدرضا الداغی، شهید آمر به معروف و ناهی از منکر در گلزار شهدای سبزوار، اظهار داشت: یکی از مقاطع بسیار ویژه انقلاب اسلامی در سال 1401 اتفاق افتاد، خبیثان عالم و شیطان بزرگ در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هر راهی علیه این کشور انقلاب اسلامی حرکت کردند با شکست روبه‌رو شدند. آن‌ها در سال 1401 اشتباه محاسباتی کردند که این بار می‌توانند توفیقی در این مسیر به دست بیاورند.

وی افزود: دشمنان در سال 1401 از راهی دیگر وارد شدند و آن بلوا و فتنه را به وجود آوردند تا بتوانند با ابزاری که فکر می کردند در اختیار آن هاست پیروزی علیه انقلاب اسلامی به دست بیاورند ولی مثل گذشته باز هم اشتباه محاسباتی کردند و شکست خوردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که نبرد حق و باطل تمامی ندارد، ادامه داد: باطل می‌داند که نمی‌تواند بر جبهه حق پیروز شود. چون شیطان هربار تعداد بیشتری را همراه خود می کند. مهم این است که دلدادگان ائمه اطهار و انقلاب اسلامی 45 سال است نشان داده اند پای جبهه حق ایستاده اند. در حالی که می دانند امکان دارد جان شان را فدای این راه نورانی کنند.

وی با اشاره به این که بیش از 200 هزار شهید موید این است که بصیرت در مردم انقلابی ایران وجود آمده است، گفت: علی‌رغم 45 سال دشمنی و خباثت، ایستادگی، صبر و پای کار بودن، بهترین نتیجه را خداوند به انقلاب اسلامی عنایت کرده است. به صورتی که دشمنان با صراحت اذعان می‌کنند که در این 45 سال یک پیروزی به دست نیاورده‌اند. خوشا به حال کسانی که بیشتر پای کار انقلاب اسلامی بوده‌اند که خیرات بیشتری برای آن ها به دنبال دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سال 1401 می‌گفتند بی‌حجابی باید باشد. در حالی که خداوند، پیامبر اکرم و ائمه اطهار امامین انقلاب اسلامی و شهدا به رعایت حجاب دستور داده‌اند و تاکید کرده‌اند. در بیش از 90 درصد وصیت نامه های مطهر شهدا، سفارش به حجاب آمده است، چرا که این که دستور خود خدا است، چرا که خداوند عنایت ویژه‌ای به بانوان داشته است.

فدوی تصریح کرد: ما باید بسیار محکم پای کار دستور خداوند بایستیم. ما مقتدرترین حکومت عالم هستیم. 45 سال است که در برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ایم و نگذاشته‌ایم حتی یک پیروزی بر ما به دست بیاورد. وقتی این قدرت را داریم باید در برابر حکم خداوند کوتاه بیاییم؟ مسلما ما آمریکایی‌ها را به خاک مذلت می‌نشانیم.

وی با اشاره به تنبیه قاطعانه رژیم صهونیستی، گفت: دشمنان، حرکت اشتباهی در حمله به کنسولگری کشورمان کردند تا تنبیه اساسی بشوند. اراده حیدری رهبری معظم و قدرت سپاه پاسداران ننگ را برای قدرت‌های شیطانی به بار آورد که مضحکه دنیا شدند. وزیر صهیونیستی را دیدید که چه عبارت‌هایی علیه خودشان بر زبان آورد؟ این قدرت انقلاب اسلامی است. آیا این کشور به خاطر حرف‌های شیاطین در برابر حکم خدا کوتاه می آید؟ این‌ها کف روی آبی هستند که وقتی قدرت انقلاب اسلامی تجلی پیدا می‌کند مانند کف روی آب، محو می‌شوند. باید ما پای کار عزیزان فراجا باشیم که عزم شان را جزم کردند که طرح «نور» را اجرا کنند.

وی خطاب به مردم سبزوار گفت: شهید الداغی، جوان همشهری شما چه تجلی بی‌نظیری داشت که تمام کشور را به حرکت درآورد. در لحظه بسیار خاص، بصیرت و غیرت او به حرکت در آمد و می‌دانست که پای جانش در میان است. ولی او ایستاد و جانش را تقدیم کرد و شهید شد. او یک الگو درست کرد که غیرتمندان کشور در بزنگاه ها این چنین غیرتی نشان دهند تا ناموس حفظ شود و دختران و مادران ما خیال راحتی داشته باشند که در کشور امام زمان (عج) برایشان امنیت وجود دارد.

فدوی ادامه داد: خوشا به حال این شهید که از طرف ولی و امام ما با صراحت عنوان شد که الگوست. خدا را شکر که هر روز تجلی جدیدی از خداوند نمایان می‌شود که وقتی دشمنان ما می‌خواهند در کشورمان فتنه کنند، مردانی ایستاده‌اند و ما در رویارویی سخت، متکی به محبت و دوستی اهل بیت هستیم، وقتی ما متکی به این دوستی پیامبر هستیم همه عالم هم اگر در برابر ما بایستند شکست می‌خورند. این کاری است که شهید الداغی انجام داد و الگو شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که ما با اقتدار، خبیثان عالم را تنبیه کردیم، گفت: دشمنان بر حسب ظاهر، بالاترین قدرت‌های دنیا هستندف ولی قدرت انقلاب اسلامی بالاتر از آن‌ها است. چون ما حزب خدا هستیم که همواره پیروز است. برای همین است که تصمیم حیدری گرفته و به مثابه یاوران و فرزندان حیدر عمل شد و دشمن را به خفت نشاندیم. این است اثر خون شهید که با تنبیه خبیثان عالم این اقتدار به وجود آمد.

وی با اشاره به این که با اعلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان مطمئن بودند که پاسخ اشتباه‌شان را دریافت می‌کنند، گفت:  دشمنان به هر راهی دست زدند و التماس کردند که اقدام نکنید. ما اقدام کردیم و عظمت و بزرگی را نشان دادیم. با پاسخ به دشمن صهیونیستی قاعده جدیدی به وجود آوردیم و در آینده نیز این قاعده جدید را اعمال می‌کنیم. هر وقت آن‌ها فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب اسلامی را شهید کنند آن‌ها را تنبیه می‌کنیم. این قاعده‌ای جدید است که در تنبیه دشمنان برقرار شد و نمی‌توانند از دست این قاعده جدید سالم در بروند.

رفتار شهید الداغی مورد ستایش همه قرار گرفت

سردار علی فدوی، همزمان با نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار، با حضور در منزل این شهید والامقام و دیدار با خانواده وی، اظهار داشت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند و  شهید حمیدرضا الداغی در یک بزنگاه، به نحوی عمل کرد که مورد ستایش همگان قرار گرفت.

وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند