Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  / هرکسی نخواهد کار کند، دروغ می‌گوید

 شهردار اسبق تهران در برنامه تلویزیونی بدون توقف درباره اظهارات مطرح شده از سوی مدیریت شهری تهران (اعضای شورای شهر تهران و شهرداری تهران) درباره بدهی ۵۴ هزار میلیارد تومانی شهرداری به مدیریت شهر در دوره چهارم اظهار کرد: این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این رقم ۵۴ هزار میلیارد تومانی که مدیریت شهری فعلی به مدیریت شهری قبلی نسبت می‌دهد، یک دروغ بزرگ است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و در واقع هر کسی که نخواهد کار کند و بخواهد در قدرت بماند باید دروغ بگوید.

شهردار اسبق تهران تصریح کرد: این افراد، برای ماندن در قدرت علاوه بر اینکه باید دروغ بگویند باید ذلت هم بپذیرند و زد و بند کنند و در واقع چون کشور و جامعه نیاز به کار دارد این افراد می‌آیند و بهانه‌های بیخودی می‌گیرند.

قالیباف بیان کرد: وقتی شورای چهارم تمام شد ما گزارشهایی را در خصوص میزان بدهی‌ها و اموال شهرداری تهران به شورای چهارم دادیم و این موضوع به‌صورت مصوبه شورا درآمد که میزان بدهی‌های شهرداری چقدر است و در نهایت نیز این مصوبه به شورای پنجم ارائه شد و هم‌اکنون نیز اسنادش موجود داست.

وی تصریح کرد: در آن مصوبه میزان بدهی‌های شهرداری تهران ۱۶ هزار میلیارد تومان بود که از آن رقم ۱۴ هزار میلیارد تومان مربوط به طلب شهرداری از دولت است که این موضوع در دوره آقای نجفی شهردار وقت تهران نیز تاکید شد علاوه بر اینکه باید دولت دهم یک میلیارد دلار براساس مصوبه مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهرداری می‌داد که این موضوع نیز محقق نشد.

شهردار اسبق درباره اموال شهرداری تهران تصریح کرد: متاسفانه عنوان شده است که این اموال فروخته شده است که این حرف‌ها، حرف‌های درستی نیست چرا که همه موارد اموال نقد و غیرنقد در شهرداری تهران ثبت شده است و دارایی‌ها و اموال و زمین‌های شهرداری تهران در دوره گذشته نسبت به زمان مدیریت قبل دو برابر افزایش یافته بود که این موضوع در صورتجلسه شورای شهر تهران در دوره گذشته هم آمده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری جامعه شهرداری تهران درآمد دولت دولت دهم دلار مجمع تشخیص مصلحت شورای شهر درآمد دولت شورای شهر تهران شهرداری مجمع تشخیص مصلحت نظام پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اتفاقات اخیر باعث دوری اعضای باتجربه شورا از شورای شهر شد و این امر سبب تغییر مسیر و سرعت خدمت به شهر و شهروندان شد.

وی افزود: در بازه زمانی تعلیق اعضای اصلی شورای شهر دفاعیات لازم جهت کلانشهر شدن ارومیه انجام نشده و تحمیلِ طرح جامع به شهر، باعث توسعه شهر در نقاطی شد که حاشیه‌نشینی و معابر خاکی را افزایش خواهد داد و عقب ماندگی شهر ارومیه را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین از حمایت‌های استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: با عنایت به شعار سال، اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

پناهی ادامه داد: همچنین اگر اراده مضاعف در مدیریت شهری وجود داشته باشد، فراتر از بودجه مصوب نیز محقق خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشریح منابع مالی پروژه‌ها از برخی رفتارهای انتخاباتی و سیاسی در تقابل یا مدیریت شهری انتقاد کرد و یادآور شد: با این حال تمامی مطالبات پرسنل شهرداری و اکثر مطالبات پیمانکاران در سال قبل تسویه شده است.

پناهی با انتقاد از جابه‌جایی اولویت‌ها در رسیدگی به معابر و محلات شهر تصریح کرد: با اینکه برخی معابر و کوچه‌ها خاکی هستند یا نیاز به لکه‌گیری دارند ولی سال قبل شاهد آسفالت‌ریزی در خیابان‌هایی بودیم که نیاز به آسفالت نداشتند ولی در معرض دید بودند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه از نخبگان و صاحب‌نظران دعوت به همکاری کرد و افزود: جلسات مرکز پژوهش‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد و این مرکز نیاز به مشارکت همگانی شهروندان و اساتید دارد.

کد خبر 745841

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم