Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:40:17 GMT

بروز حادثه برای پرواز ‌رشت در فرودگاه مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۵۹۷

بروز حادثه برای پرواز ‌رشت در فرودگاه مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: پرواز امروز رشت از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به علت پاشیده شدن مواد «دی آیس» چند متری بر روی زمین لیز می‌خورد اما پس از بررسی مجدد لاستیک‌ها پرواز خود را انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسن جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرواز شماره ۹۰۴ ایران ایرتور به مقصد رشت قبل از پرواز برای انجام عملیات دی آیس به منطقه مورد استفاده برای این کار رفته است که به دلیل لیز بودن سطح منطقه به علت پاشیده شدن مواد دی آیس بر روی آن هواپیما چند متری را بر روی زمین لیز می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این اتفاق خلبان پرواز برای اطمینان کامل از ایمنی پرواز به رمپ برگشته و لاستیک‌های هواپیما را مجددا مورد بررسی قرار می‌دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خاطرنشان کرد: پس از بررسی مجدد لاستیک‌های هواپیما توسط خلبان و مهندسان فنی این هواپیما پرواز خود را انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌ شده در فرودگاه‌ ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟