Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز استقلال با دو غایب یعنی وریا غفوری و فرهاد مجیدی برگزار شد.

تمرین امروز (یکشنبه) استقلال از ساعت ۱۱ در زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این جلسه تمرینی ابتدا بازیکنان نرم‌دوی کردند تا بدن‌هایشان گرم شود و پس از آن به دو گروه مجزا تقسیم شدند تا تمرینشان را ادامه دهند.

در یک نیمه زمین مدافعان استقلال به صورت اختصاصی با میگوئل کولی تمرین کردند و در نیمه دیگر، هافبک‌ها و مهاجمان استقلال به همراه یک دروازه‌بان زیرنظر فورکل، شفر و طاهری تمرین پاس‌کاری و ارسال از جناحین داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، بازیکنان به میانه زمین آمدند و وینفرد شفر دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و پس از آن فوتبال درون تیمی در یک نیمه زمین در دستور کارشان قرار گرفت. در این لحظه، علی کریمی، بازیکن استقلال وظیفه مترجم را برعهده گرفت و نکات مدنظر کادرفنی را به بازیکنان منتقل کرد.

در جریان فوتبال درون‌تیمی، پاتوسی موفق به باز کردن دروازه رحمتی شد که پس از این گل منشا که در تیم مقابل بود به شوخی این گل را آفساید اعلام کرد.

در حالی که فوتبال درون‌تیمی برقرار بود، بازیکنان رده امید استقلال به صورت جداگانه با اشکان نامداری تمرین کردند.

در تمرین امروز وریا غفوری و فرهاد مجیدی غایب بودند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال