Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده تنگلی به مرز اینچه برون گنبدکاووس، پنج سرنشین این خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که عصر روز گذشته رخ داد، پنج سرنشین خودروی پراید که سه خانم بین 25 تا 35 سال و نیز دو کودک دختر و پسر 6 و هفت ساله بودند، از ناحیه سر، گردن، دست و پا دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این حادثه به دلیل سرعت بالا و عدم توجه راننده به جلو و درنهایت ناتوانی او در کنترل خودرو رخ داد و مصدومان سانحه، توسط اورژانش 115 به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.
سرهنگ سراوانی همچنین گفت: در حادثه رانندگی دیگری هم که روز گذشته در روستای مرزی کرند از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس رخ داد، براثر برخورد خودروی سمند با یک عابر پیاده، این عابر مرد 33 ساله از ناحیه دست دچار شکستگی و توسط اورژانس 115 به بیمارستان اعزام شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف 200 عدد قرص روان گردان از نوع ترامادول و یک بطری شربت متادون از فردی 32 ساله از اهالی روستای مرزی کرند از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس نیز خبر داد و گفت: متهم که در روستا شغل آرایشگری داشته، اقدام به فروش این داروها می کرده است.
به گفته وی، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی حوزه بخش داشلی برون معرفی شد.
سرهنگ سراوانی همچنین از کشف چهار لاشه گوسفند توسط ماموران ایست و بازرسی سه راهی اینچه برون گنبدکاووس از صندوق عقب خودروی پراید خبر داد و گفت: ماموران با مشکوک شدن به لاشه ها و با هماهنگی مقام قضایی، برای بررسی لاشه ها توسط دامپزشکی اقدام کردند.
وی افزود: براساس نظر کارشناس دامپزشکی مشخص شد که گوسفندان قبل از ذبح فوت کرده بودند و متهم قصد داشته تا لاشه ها را وارد چرخه مصرف کند.
فرمانده هنگ مرزی اترک اضافه کرد: متهم با تشکل پرونده به مرجع قضایی معرفی و لاشه های کشف شده نیز معدوم شدند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث واژگوني خودرو گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

این حادثه در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه امروز جمعه اتفاق افتاد و به دنبال این حادثه، تعداد سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام و به مصدومان امدادرسانی شد.

مصدومان این حادثه با تلاش عوامل اورژانس به بیمارستان ثامن الحجج (ع) سیرجان اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۶ مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت