Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: آموزش و پرورش استان باید برنامه اجرایی در خصوص با سواد کردن افراد بازمانده از تحصیل در استان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به لزوم انسداد مبادی بی سوادی در استان سمنان گفت: آموزش و پرورش استان باید برنامه اجرایی در خصوص با سواد کردن افراد بازمانده از تحصیل در استان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : دستگاه های اجرایی باید مطالعات اجتماعی را به پیوست طرح ها و پروژه های خود داشته باشند تا در اجرای پروژه ها مشکلات اجتماعی مانع کار نشود.

استاندار سمنان با ابراز رضایت از جذب اعتبارات استانی در استان سمنان گفت: خوشبختانه جذب اعتبارات استانی در استان سمنان خوب بوده و باید تلاش شود تا پیشرفت فیزیکی نیز همینطور خوب انجام شود.

آشناگر با اشاره به اعتبارات ملی در استان سمنان گفت: رقم اعتبارات ملی در استان خوب بوده ولی متاسفانه جذب و تخصیص آن پایین بوده و توقه ما از دستگاه های اجرایی این است که متناسب با تخصیص جذب نیز داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر استفاده از توان بسیج و سپاه در پروژه های محرومیت زدایی اظهار داشت: از توان و ظرفیت بسیج و سپاه در اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان استفاده شود.

وی افزود: همه باید با آموزش و پرورش استان در راستای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و تلاش در جهت باسواد کردن این افراد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام / گ

پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی  در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به زیرساخت‌های خوب ورزشی و نیز تجربه برگزاری رویداد‌های ملی و جهانی، از آمادگی برای میزبانی رویداد‌های ورزش دانش آموزی خبر داد.

محمدصادق معتمدیان از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای جبران کمبود‌های آموزشی در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایت‌های دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه‌های آموزشی هستیم. 

وی گفت: برای پوشش دادن خلا‌های موجود، در دولت سیزدهم کارگروه‌ها و برنامه‌های مختلف طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهم‌ترین محور‌های اقدامات دولت در استان است. پروژه‌های مختلف و متعدد آموزشی در استان داریم که با هدف کاهش مشکلات انجام می‌دهیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم افزود: هر مسیری که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد را می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویت‌های استان برشمرد و گفت: یکی از راهبرد‌های جبران سرانه‌های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

وی کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفر‌های شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را پله نخست شناسایی جوانان مستعد دانست و گفت: اقدامات مختلف برای تقویت حوزه جوانان و نوجوانان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان باید در دستور کار قرار گیرد. 

آذربایجان‌غربی از ارکان اصلی ورزش‌های پایه در سطح ملی است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه استاندار آذربایجان غربی از فعالیت‌های دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به جهت برخورداری از ظرفیت‌های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزش‌های پایه در سطح ملی است. 

صادق ستاری فر ادامه داد: ۲ هزار و ۸۰۰ فضای ورزشی در دولت سیزدهم و در قالب طرح شهید سلیمانی در کشور افتتاح شده که آذربایجان‌غربی در این زمینه جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند