Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در صفحه توئیترش با اشاره به اظهارات «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا که از اروپا خواسته از برجام خارج شود، نوشت: «آمریکا که از برجام خارج شد و تحریم‌های جدید را وضع کرد، رسما اعلام کرد که از دیگران نمی‌خواهد از برجام خارج شوند. اما حالا در موضعی جدید، پنس در ورشو و مونیخ از اروپا قویا می‌خواهد از برجام خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با طرح این سؤال که «آمریکا با پایان دادن به برجام به دنبال چیست؟» می‌نویسد: «سیاست جدید آمریکا نیاز به تحلیل دقیق دارد.»

مایک پنس دیروز (شنبه) در پنجاه و پنجمین کنفرانس امنیتی مونیخ طی اظهاراتی از کشور‌های اروپایی خواست که از توافق هسته‌ای (برجام) خارج شوند و با «رهبری آمریکا برای مقابله با ایران» همراهی کنند. (اینجا بخوانید)

معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین در سخنرانی‌اش در نشست ضد ایرانی «ورشو» بر لزوم خروج کشور‌های اروپایی از برجام تاکید کرده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفیر ایران در لندن بعیدی نژاد برجام آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست

 اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال پایان جنگ نیست، تاکید کرد: ما تحت هیچ شرایطی تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد.

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرگزاری شهاب فلسطین، اسامه حمدان گفت: نتانیاهو قصد ندارد به جنگ پایان دهد بلکه در پی تعلل و سنگ‌اندازی بر سر راه مذاکرات است.

وی افزود: خواسته‌های رژیم صهیونیستی در مورد توافق مبادله اسرا قابل قبول نیست و پاسخ اخیر این رژیم به هیچ وجه در حد کمترین خواسته‌های فلسطینیان نیز نیست و به طرف‌های واسطه ابلاغ کردیم که آن را نمی‌پذیریم.

این عضو ارشد حماس اضافه کرد: رژیم اشغالگر از آغاز جنگ نتوانسته حتی یک اسیر را آزاد کند و همه تلاش‌های این رژیم در این راستا به شکست کشیده انجامیده است.دشمن صهیونیستی از آغاز جنگ هیچ یک از اهداف خود را محقق نکرده و تنها اقدام به قتل، کشتار و ویرانگری کرده است.

وی تاکید کرد که پس از جنگ، اداره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مطرح نخواهد بود و تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده فلسطینیان است. تحت هیچ شرایطی تسلیم شروط دشمن صهیونیستی نخواهیم شد و خروج رهبران حماس از غزه یک ایده احمقانه است.

حمدان افزود: کابینه رژیم اشغالگر پس از بحران‌های داخلی اخیر، به دنبال بهبود وجهه خود نزد افکار عمومی اسرائیلی‌ها است.

وی همچنین درباره ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در رابطه با ترور مروان عیسی معاون فرمانده کل گردان‌های القسام نیز، گفت: هنوز تائیدیه‌ای از فرماندهان القسام در این خصوص دریافت نکرده‌ایم. ترور رهبران مقاومت ما را تضعیف نخواهد کرد و بیانیه کاخ سفید در رابطه با مروان عیسی بیانگر دست داشتن آمریکا در نسل‌کشی در غزه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟