Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: 15 میلیارد ریال در سال جاری برای خرید دوربین های ثبت تخلف و پلاک خوان درون شهری به شهرداری های استان ابلاغ شد و شهرداران باید در سال جاری نسبت به خرید این دوربین ها و نصب در سطح شهرها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا پیمان آرامون روز یکشنبه در چهارمین جلسه شورای ترافیک آذربایجان غربی افزود: نصب دوربین های ثبت تخلف و پلاک خوان در سطح شهر می‌تواند از بروز ترافیک و برخی تصادف ها و تخلف ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه خط کشی معابر و جاده های آذربایجان غربی نیز باید در اولویت دستگاه های مربوطه باشد، افزود: نبود خط کشی مناسب در معابر جاده ای باعث بروز برخی تصادف ها می‌شود و باید این امر با جدیت پیگیری شود.
وی بیان کرد: همچنین ورودی برخی شهرها متناسب با خود شهر نیست و چهره شهر را نامناسب جلوه می‌دهد و شهرداری ها باید به ساماندهی ورودی های شهرها اقدام کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آغاز سفرهای نوروزی نزدیک است، باید با زیباسازی چهره شهرها و به خصوص ساماندهی ورودی های شهری در جهت جذب نشاط مسافران نوروزی گام برداشت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: ورودی شهر ارومیه از طرف مهاباد و همچنین ورودی ارومیه از طرف اشنویه نیز کمی نامناسب است و باید در اسرع وقت شهرداری و دستگاه‌های مربوطه برای ساماندهی اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های عمرانی غیرضروری از 15 اسفند تا 15 فروردین در شهرها ممنوع است، گفت: ساخت وساز غیر ضروری منظره شهر را نامناسب جلوه می دهد و این طرح به دلیل سفرهای نوروزی اجرا می شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم مدیریت زمان در اجرای طرح های عمرانی، گفت: طولانی شدن اجرای برخی طرح های عمرانی منجر به ناراحتی مردم در سطح جامعه می شود؛ به طور مثال به اتمام رسیدن طرح میدان آذربایجان ارومیه نیز به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل شده است.
وی بی ثباتی در قیمت ها را به تعویق افتادن بهره برداری از میدان آذربایجان عنوان کرد و افزود: کمیته فنی موظف است در اجرای این طرح بازنگری کند و طرح را به صورت بخش بندی درآورد تا اجرای آن روند خود را طی کند.
جانشین پلیس راه آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه 25 درصد تصادف ها در ورودی شهرها صورت می‌گیرد، گفت: 30 کیلومتری ورودی شهرها باید ساماندهی شود زیرا این امر از بروز هرگونه تصادف جلوگیری می کند.
سرهنگ کمال حسین زاده افزود: نبود خط کشی مناسب در کنار جاده ها باعث بروز 35 درصد تصادف های منجر به واژگونی می شود و باید این امر مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا رسیدگی به وضعیت میدان آذربایجان و سرعت بخشی به مراحل اجرایی این طرح و ساماندهی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی از مصوبه های این جلسه بود.
3072/9918

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي ترافيك دوربين ثبت تخلفات آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جعفر صادقی پور معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.    صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.    وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی