Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:46:36 GMT

گواهی حمل 5521 راس دام در استان مرکزی صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۸۱۸

گواهی حمل 5521 راس دام در استان مرکزی صادر شد

«محسن شانقی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گواهی حمل سه هزار و 275 راس گاو و گوساله در قالب 375 محموله و 2 هزار 246 راس گوسفند در 36 محموله از استان مرکزی به استان های همجوار امسال توسط اداره کل دامپزشکی این استان صادر شده است.
وی ادامه داد: گواهی حمل 32 هزار و 523 کیلوگرم گوشت تازه گاو و گوساله در 88 فقره و 119 هزار و 650 کیلوگرم گوشت منجمد در 68 فقره برای حمل به استان های همجوار و سایر استان های کشور در این مدت توسط اداره کل دامپزشکی استان مرکزی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: 9 هزار و 974 کیلوگرم گوشت گوسفند و بز تازه نیز در این مدت در 19 فقره با مجوز اداره کل دامپزشکی این استان به استان های تهران و سایر استان های همجوار ارسال شده است.
شانقی یادآور شد: سه پست قرنطیه ثابت و 12 پست سیار در استان مرکزی فعالیت داشته و خودروهای حمل دام و سایر فرآورده های خام دامی توسط این گروه ها مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفته و در صورت مواجه با خودروهای غیر مجاز و فاقد گواهی بهداشتی نسبت به معرفی این خودروها به مراجع قضایی معرفی می شوند.
وی ادامه داد: 153 راس گوسفند غیر مجاز در سال جاری توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی متوقف و با حکم مراجع قضایی به کشتارگاه ارسال شد.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: حمل دام ها تنها با نصب پلاک های هویتی بر روی آن ها مجاز است و می طلبد دامداران برای جابه جایی احشام از این پلاک ها استفاده کنند.
شانقی گفت: دام های فاقد پلاک و گواهی حمل به عنوان غیر مجاز شناخته شده و در صورت مشاهده نسبت به ارجاع آن به مراجع قضایی اقدام می شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان، و یکهزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مرکزی استان های کشور گوشت گواهی حمل جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد؛ صادرات گاز ایران به عراق از مرز پانزده میلیارد دلار گذشت و امروز هم قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال دیگر تمدید شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه شوندگان:
زیاد علی فاضل – وزیر برق عراق
مجید چگنی – معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

بر اساس این قرارداد، ایران روزانه پنجاه میلیون متر مکعب گاز به عراق صادر می‌کند تا این کشور بتواند نیروگاه‌های تولید برق خود را فعال نماید. دولت عراق برای تامین برق این کشور به سی و پنج هزار مگا وات برق نیاز دارد که یک سوم تولید برق نیروگاه‌های عراق با گاز وارداتی از ایران تامین می‌شوند. جمهوری اسلامی ایران تاکنون پنجاه و دو میلیارد متر مکعب گاز به ارزش پانزده میلیارد دلار به عراق صادر کرده است.

 

دیگر خبرها

  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • سالانه ۶۰۰ هزار تن بذر گواهی شده در کشور مصرف می‌شود
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود