Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:06:31 GMT

واکنش عرب به تهدید بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۸۵۳

واکنش عرب به تهدید بازیکنان پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس شرایط باشگاه را درک می‌کنند و به همین دلیل مطمئنم اعتصاب جایی در پرسپولیس ندارد.

به گزارش مشرق، ایرج عرب در خصوص این شایعه که محسن خلیلی توسط برخی افراد و بدون اطلاع او به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس انتخاب شد، گفت: این مسئله را قویاً رد می‌کنم و باید بگویم که از ابتدای کار، شناسایی، مصاحبه و صحبت، توافق کاری، ابلاغ و معرفی محسن خلیلی همگی توسط خود من انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما در پرسپولیس از خرد جمعی استفاده می‌کنیم و در باشگاه مشورت با اهالی فن انجام می‌شود اما تصمیمات را شخصاً می‌گیرم و چیزی را خارج از قاعده نمی‌پذیرم.

وی ادامه داد: تا زمانی که اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه اعلام شوند تصمیمات را با خرد جمعی می‌گیریم و بعد از آن با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه کارها را پیش خواهیم برد. به همین دلیل قصد نداریم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم و به این مسائل ورود نمی‌کنیم.قاطعانه می‌گویم هیچ شبکه و گروهی در تصمیمات باشگاه نقش ندارند و همه تصمیمات با حضور و همفکری با مسئولان مربوطه انجام می‌شود. همانطور که در مسائل حقوقی، مسئولان حقوقی باشگاه، در حوزه اطلاع‌رسانی عوامل رسانه‌ای باشگاه و … در تصمیمات کارها را با خرد جمعی پیش می‌برند اما تصمیم نهایی را من می‌گیرم. من به هیچ عنوان قائل به روابط غیرسازمانی نیستم و در باشگاه ما همه چیز شفاف است.

بیشتر بخوانید:

شجاع خلیل‌زاده نرمال نیست!

عرب افزود: محسن خلیلی را خودم انتخاب کردم و با او صحبت‌ها را انجام دادم و شناسایی و ابلاغ او هم توسط خودم انجام شد. خلیلی انتخاب خوبی برای پرسپولیس است و او را فردی تحصیلکرده، مودب، بااخلاق و کم حاشیه می‌بینم. خلیلی از پیشکسوتان جوان باشگاه به حساب می‌آید و می‌تواند حلقه واصل بین باشگاه و تیم باشد. او می‌تواند با مدیریت خوب خود مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کند و در خصوص مسائل مختلف می‌تواند از حقوق پرسپولیس به خوبی دفاع کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان این تیم عنوان کردند که اگر مشکلات مالی‌شان حل نشود از بعد از بازی با پدیده شهر خودرو تمرین نمی‌کنند، گفت: از نظر من اعتصاب در پرسپولیس وجود خارجی ندارد. من بارها با بازیکنان تیم صحبت کردم و آنها از وضعیت و شرایط باشگاه آگاه هستند. من همه تلاش‌ها را شفاف مطرح کردم و بازیکنان می‌دانند ما بیکار ننشسته‌ایم و همواره مسائل مالی را پیگیر هستیم. شاید دیر و زود داشته باشد اما در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد و مسائل مالی حل می‌شود. به همین دلیل از نظر من اعتصاب در پرسپولیس جایی ندارد. من مطمئن هستم بازیکنان فهیم پرسپولیس همه تلاش خودشان را می‌کنند و کم نمی‌گذارند. آنها می‌دانند که مدیریت باشگاه کارها را به خوبی انجام می‌دهد و همواره رابطه اصولی خوب بین ما و بازیکنان برقرار است. وقتی این مسائل اصولی و منطقی برقرار است به همین دلیل مطمئن هستم حاشیه جایی در تیم ما ندارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب ایرج عرب پرسپولیس محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰ هزار نسخه سرپایی از ابتدای طرح نوروزی

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا صبح امروز، گفت: 50 هزار و 959 مورد نسخه سرپایی و 5 هزار و 84 نسخه بستری در سطح داروخانه‌ها به ثبت رسیده است.

«یوسف زمانی» با بیان اینکه در این ایام تشدید ارزیابی و نظارت بر داروخانه‌ها و سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی توسط تمامی کارشناسان حوزه این معاونت صورت می‌گیرد، افزود: 79 مورد بازرسی و 57 مورد نمونه‌برداری از داروخانه‌ها و مواد غذایی و آشامیدنی صورت گرفته که شامل ثبت و گزارش مشاهده هرگونه عدم انطباق فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی در سطح عرضه و مصرف، پیگیری و انجام اقدامات قانونی موارد تخلف احتمالی، رسیدگی به شکایات مردمی مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه به صورت مستمر در ایام نوروز در سراسر استان صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،  زمانی به اهمیت پاسخگویی به مسائل دارویی در این ایام نیز اشاره و تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون، هزار و 102 مورد پاسخگویی به مسائل دارویی در سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • برخی از مسائل در سطح شهر با ماه مبارک همخوانی ندارد
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید
  • ثبت ۵۰ هزار نسخه سرپایی از ابتدای طرح نوروزی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد