Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:33:08 GMT

قضاوت گلاره ناظمی در فینال جام ملت‌های فوتسال اروپا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۸۸۵۴

قضاوت گلاره ناظمی در فینال جام ملت‌های فوتسال اروپا

دو بانوی داور بین المللی ایران در جمع داوران دیدار رده بندی و فینال جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، گلاره ناظمی داور بین‌المللی ایران به عنوان داور سوم دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا انتخاب شد. این دیدار که بین تیم‌های اسپانیا و پرتغال برگزار می‌شود دومین قضاوت ناظمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این به عنوان داور اول دیدار نیمه نهایی بین تیم‌های اسپانیا و روسیه را قضاوت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

قضاوت گلاره ناظمی در جام ملت‌های اروپا

زری فتحی دیگر داور بین‌المللی ایران نیز به عنوان داور دوم دیدار رده بندی بین تیم‌های اوکراین و روسیه انتخاب شد. فتحی در مرحله نیمه نهایی و بازی بین اسپانیا و روسیه به عنوان داور دوم در کنار ناظمی قرار گرفته بود.

مرحله دوم جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه بین تیم‌های پرتغال، روسیه، اسپانیا و اوکراین به میزبانی پرتغال آغاز شده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب بانوان جام ملت های اروپا داور زری فتحی فوتبال فوتسال گلاره ناظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک