Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه در مراحل پایانی اجرا قرار دارد و تکمیل آن با جدیت دنبال می شود.

عبداله چمن ‌گلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون نزدیک به 100 میلیارد ریال برای این پروژه ملی هزینه شده است و در ادامه نیز برای تکمیل و نصب تجهیزات آن 100 میلیارد ریال هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: عملیات ساخت این پروژه ملی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و در صورت تاخیر نیز حداکثر در فروردین سال آینده افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این ورزشگاه به عنوان یکی از شاخص ترین طرح های عمرانی ورزشی آذربایجان غربی قرار بود با استفاده از اعتبارات طرح های مهر ماندگار دولت مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: شهریور امسال در دیدار استاندار آذربایجان غربی با وزیر ورزش و جوانان ردیف اعتباری ویژه برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این ورزشگاه یکی از نیازها و مطالبه های اساسی ورزش دوستان شهر ارومیه و آذربایجان غربی است و با اتمام آن شاهد برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور در آن خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه امسال 30 طرح ورزشی ملی و استانی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد، ادامه داد: در مجموع برای اجرای این طرح ها یکهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با بهره برداری از آنها سرانه فضای ورزشی استان به 70 سانتی متر می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: افزایش سرانه ورزشی یکی از مهمترین دغدغه های استان است که برای جبران این ضعف باید طرح های عمرانی در دست اجرا و طرح های نیمه تمام بخش ورزشی هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه طی سال 1383 در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع آغاز شد و اکنون 14 سال از آغاز ساخت آن می گذرد.
عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه پس از یک دوره تعطیلی از شهریور سال 1395 دوباره از سر گرفته شد.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عمراني اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه