Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، از سال ۱۹۶۳ میلادی تا به امروز یک کنفرانس دفاعی و امنیتی هر ساله در کشور آلمان و در شهر مونیخ برگزار می شود. در این کنفرانس مسئولان و رییسان اقتصادی ، سیاسی ، نظامی و آموزشی در کل دنیا در مورد حفظ صلح و امنیت در جهان بحث و گفت و گو می کنند. ایوانکا ترامپ امسال با همسرش در این کنفرانس شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانکا دختر ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا می باشد. همسر ایوانکا ، جارد کوشنر نام دارد . 

تیپ ایوانکا ترامپ و همسرش در کنفرانس مونیخ آلمان

دختر ترامپ در کنفرانس مونیخ درباره موضوعات مختلفی ازجمله تجارت و امنیت بین الملل و همچنین آینده ناتو صحبت کرد.

ایوانکا ترامپ همچنین با اورزولا فن در لاین وزیر دفاع آلمان دیدار و گفتگو کرد.

پنجاه و پنجمین دوره کنفرانس امنیتی مونیخ با شرکت بیش از ۶۰۰ تن از تصمیم سازان بین المللی از عرصه های مختلف سیاسی، تجاری و جامعه مدنی ۲۶ تا ۲۸ بهمن برای بحث درباره بحران های کنونی و چالش های امنیتی آینده در حال برگزاری است.

تصاویری از تیپ ایوانکا ترامپ و همسرش در کنفرانس امنیتی مونیخ

تیپ ایوانکا ترامپ و همسرش

تیپ ایوانکا ترامپ در کنفرانس

ایوانکا ترامپ

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان جهان ایالات متحده آمریکا کوشنر تجارت ناتو وزیر دفاع جامعه پارس همسرش تیپ امنیتی کنفرانس پارس نیوز ایوانکا ترامپ مونیخ آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی

وزیر اقتصاد آلمان ضمن حمایت از طرح کمیسیون اروپایی برای انتصاب کمیسر دفاعی برای این اتحادیه، بر لزوم در پیش گرفتن یک سیاست مشترک دفاعی در این اتحادیه در شرایط تهدید روزافزون فعلی تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، "رابرت هابک"، وزیر اقتصاد فدرال و معاون صدر اعظم آلمان در سخنانی از ایده روی کار آمدن یک کمیسر دفاعی اتحادیه اروپا که اخیرا رئیس کمیسیون اروپایی ارائه داده بود استقبال کرد. هابک در مورد سیاست دفاعی در اروپا گفت: ما فقط در صورتی شاهد پیشرفت هستیم که اقدامات مشخصی را در دستور کار قرار دهیم.

به این ترتیب رابرت هابک (سبزها) از ایده یک کمیسر دفاعی اتحادیه اروپا حمایت کرد. معاون صدراعظم آلمان روز چهارشنبه در سخنانی در برلین گفت که او فکر می کند چنین عملکردی برای هماهنگی فرآیندها درست است. با این حال، وی با اشاره به اینکه این کارکرد به تنهایی سیاست اروپا را شکل نمی دهد خاطرنشان کرد: بالاخره یک کمیسر صنعتی اتحادیه اروپا نیز وجود دارد، اما سیاست در این زمینه همچنان ملی است.

هابک در مورد سیاست دفاعی قویاً ملی در اروپا گفت: ما فقط در صورتی شاهد پیشرفت خواهیم بود که اقدامات ملموسی را در پیش بگیریم. وی افزود: بنابراین همکاری ملموس در تدارکات، توافق بر سر تولید، ترویج هنجارهای برابر، استانداردهای برابر برای انواع خاصی از ناوچه ها تا تانک ها و سپس دستیابی به بزرگترین ادغام ممکن در این زمینه لازم است.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از ایده تعیین یک کمیسر دفاعی در کنفرانس امنیتی مونیخ در ماه فوریه حمایت کرد. این ایده در اتحادیه اروپا مخالفان و موافقانی پیدا کرده است. دلیل این طرح وضعیت سیاست امنیتی در اروپا از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین است.

"هابک" این اظهارات را پس از دیدار با نمایندگان صنایع دفاعی آلمان، که نمایندگان دفتر صدراعظم، وزارتخانه های دفاع و دارایی و همچنین وزارت خارجه نیز در آن شرکت داشتند بیان کرد. علت این اظهارات شرایط تهدید فعلی است. وزیر اقتصاد آلمان گفت: وقتی به روسیه نگاه کنیم، می بینیم که باید تولید کالاهایی را نیز افزایش می‌دهیم که قابلیت امنیتی را در آلمان و اروپا افزایش می‌دهد». به هر حال، تسلیحات کالاهای مصرفی معمولی نیستند و این امر باید از قبل تضمین شود.

به گفته وی در اینجا مسئله امنیت مطرح است که این صنعت برای افزایش تولید به آن نیاز دارد.

هابک در بخش دیگری از سخنانش گفت: حجمی که اروپا برای دفاع هزینه می کند کم نیست. ولی ما همیشه پول را به طور مؤثر خرج نمی کنیم. یک بازار تدارکات مشترک باید ایجاد شود.

این وزیر آلمانی به صراحت از صنعت امنیتی و دفاعی در آلمان تمجید کرده و گفت: این بخش در مجموع صنعتی قوی است، در زیرساخت قوی است، در تحقیقات قوی است. این صنعت واقعاً می تواند کاری انجام دهد.»

هابک همچنین گفت که جلسات بعدی در این باره باید ادامه یابد، اما وی با استناد به حساسیت موضوع، نخواست به جزئیات در این باره بپردازد. به گفته وی از جمله مسائل مربوط به تامین مالی و الزامات کالاهای دو منظوره که می توانند برای اهداف نظامی و غیرنظامی مورد استفاده قرار گیرند، باید روشن شوند.

اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کندخطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد