Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-28@19:48:43 GMT

محمدباقر قالیباف: هرکسی نخواهد کار کند، دروغ می‌گوید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۰۱۰

‍‍‍‍‍‍

شهردار اسبق تهران در برنامه تلویزیونی بدون توقف درباره اظهارات مطرح شده از سوی مدیریت شهری تهران (اعضای شورای شهر تهران و شهرداری تهران) درباره بدهی ۵۴ هزار میلیارد تومانی شهرداری به مدیریت شهر در دوره چهارم اظهار کرد: این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم.

وی تصریح کرد: این رقم ۵۴ هزار میلیارد تومانی که مدیریت شهری فعلی به مدیریت شهری قبلی نسبت می‌دهد، یک دروغ بزرگ است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و در واقع هر کسی که نخواهد کار کند و بخواهد در قدرت بماند باید دروغ بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اسبق تهران تصریح کرد: این افراد، برای ماندن در قدرت علاوه بر اینکه باید دروغ بگویند باید ذلت هم بپذیرند و زد و بند کنند و در واقع چون کشور و جامعه نیاز به کار دارد این افراد می‌آیند و بهانه‌های بیخودی می‌گیرند.

قالیباف بیان کرد: وقتی شورای چهارم تمام شد ما گزارشهایی را در خصوص میزان بدهی‌ها و اموال شهرداری تهران به شورای چهارم دادیم و این موضوع به‌صورت مصوبه شورا درآمد که میزان بدهی‌های شهرداری چقدر است و در نهایت نیز این مصوبه به شورای پنجم ارائه شد و هم‌اکنون نیز اسنادش موجود داست.

وی تصریح کرد: در آن مصوبه میزان بدهی‌های شهرداری تهران ۱۶ هزار میلیارد تومان بود که از آن رقم ۱۴ هزار میلیارد تومان مربوط به طلب شهرداری از دولت است که این موضوع در دوره آقای نجفی شهردار وقت تهران نیز تاکید شد علاوه بر اینکه باید دولت دهم یک میلیارد دلار براساس مصوبه مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهرداری می‌داد که این موضوع نیز محقق نشد.

شهردار اسبق درباره اموال شهرداری تهران تصریح کرد: متاسفانه عنوان شده است که این اموال فروخته شده است که این حرف‌ها، حرف‌های درستی نیست چرا که همه موارد اموال نقد و غیرنقد در شهرداری تهران ثبت شده است و دارایی‌ها و اموال و زمین‌های شهرداری تهران در دوره گذشته نسبت به زمان مدیریت قبل دو برابر افزایش یافته بود که این موضوع در صورتجلسه شورای شهر تهران در دوره گذشته هم آمده است.

بخشی از صحبت های قالیباف در برنامه بدون توقف را مشاهده می کنید.

دانلود فیلم

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تهران اصلاح طلبان چه کسانی هستند پاسخ قالیباف شغل اصلاح طلبان شورای شهر تهران عملکرد اصلاح طلبان لیبرالیسم در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجلس صبح امروز با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز دیدار داشت.

هنیه روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت؛ وی همچنین روز گذشته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

این دیدارها در شرایطی صورت گرفته که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد