Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@01:42:02 GMT

گل‌محمدی: برابر پرسپولیس، کار سختی داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۰۲۹

به گزارش پارس نیوز، 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: داستان جام حذفی با لیگ تفاوت دارد. میدان سختی در پیش داریم. نباید اشتباهات تأثیرگذار و بزرگ داشته باشیم. هفته قبل روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. بازی قبل تجربه خوبی برای ماست که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما آماده هستند و امیدوارم فردا یک بازی جذاب از آب در بیاید که همه از آن لذت ببرند.

او درباره مهدی ترابی هم گفت: ما باید بدانیم ترابی می‌تواند بازی کند یا خیر، این قانونی است که در یوفا اجرا می‌شود. ما فقط استعلام گرفتیم اما هنوز جوابی به ما ندادند.

سرمربی پدیده درباره اشتباهات داوری هم تصریح کرد: بحث داوری در فوتبال ما داغ است. این موضوع باعث عدم تمرکز روی داوری می‌شود. ما باور داریم که داوران خوبی داریم. آنها احتیاج به حمایت بیشتری دارند. تیم‌ها هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند و اگر قهرمان نشوند، کار سخت می‌شود. فشار روی مدیران و مربیان به داوران منتقل شده است. ما هیچ‌وقت نگفتیم اشتباهات عمدی است. هفته قبل هم دو امتیاز ما گرفته شد و هیچ اعتراضی نکردیم. ما انتظار داریم داوران عدالت رعایت کنند. ما هم برای ایجاد این فشار مقصر هستیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام حذفی بازی بازی پرسپولیس جام حذفی فوتبال پارس سختی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

کارشناس قدیمی داوری ایران، معتقد است که گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «حسین عسگری» کارشناس داوری فوتبال و داور بازنشسته که سابقه ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال را دارد، درباره صحنه‌های بازی و عملکرد داور این مسابقه گفت:

من به داور (علی‌اصغر مومنی) توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های 60، 70 متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد.

پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود ولی دستش کاملاً غیر طبیعی بود.

گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم