Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این همایش گفت: توسعه در واقع همیشه مطابق روندهای طبیعی اتفاق نمی افتد و ممکن است کشورها غنی از بسیاری منابع باشند اما زمانی می توان به طور بهینه از این منابع استفاده کرد که کارآفرینی رونق داشته باشد.
صدیقه ربیعی افزود: فعالیت هایی کارآفرینانه است که رشد اقتصادی کشورها را رقم می زند و زمینه خلق محصولات و خدمات جدید را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی ادامه داد: از آنجا که خداوند مهارت های ارتباطی مردمی، تفکر شبکه ای و برقراری روابط حسنه را به زنان داده است، آنها می توانند موفقیت زیادی در این حوزه داشته باشند.
وی همچنین گفت: مهم تر از کارآفرینی، توانایی برقراری ارتباط بین کار و زندگی شخصی است چرا که زنان به خاطر ایفای نقش های متفاوت در جامعه و خانواده باید بتوانند در همه این نقش ها و وظایف تعادل ایجاد کنند.
ربیعی ادامه داد: کارآفرینان زن گاهی به جهت تعدد نقش ها دچار چالش هایی هستند که ریشه آن در هنجارها، فرهنگ و ارزش های حاکم بر جامعه است و باید بتوان این موضوع را مدیریت کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: مدیریت موثر زمان و اولویت بندی امور و ترسیم استراتژی و مهارت مدیریت استرس از جمله مسایل مهم برای برطرف کردن این چالش ها و کنترل موثر آنهاست که باید مورد توجه بانوان کارآفرین قرار بگیرد.
معاون پژوهشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نیز در این مراسم گفت: امروز زنان فرهیخته زیادی در عرصه ملی و بین المللی داریم و زنان ایرانی می توانند نقش پررنگی در عرصه های مختلف داشته باشند که مرحوم مریم میرزاخانی تنها یکی از نمونه های آن است.
مهدی زندیه افزود: در کشوری که دومین تولیدکننده گاز، دارای یک ششم ذخایر معدنی، چهارمین منبع نفت و رتبه دوم کانی های جهان است چرا نباید برنامه ویژه ای برای کارآفرینی زنان داشته باشیم؟
زندیه افزود: در کشور ما که افت و خیزهای زیادی طی40 سال گذشته داشته، حضور دوشادوش زنان در همه عرصه های انقلاب اسلامی حتی در دفاع مقدس، پررنگ بوده است و این نقش باید در عرصه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور نیز وجود داشته باشد.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جهان دفاع مقدس رشد اقتصادی زنان گاز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد.

سمیه اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد و اظهار کرد: مراسم احیای شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر سال‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین ادامه داد: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت، برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور پیدا کرده و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 739716

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • سوال روز هفدهم مسابقه «زندگی با آیه ها»در قزوین
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • آیین سنتی سمنوپزان در دولتخانه صفوی قزوین برگزار می‌شود
  • زندگی با آیه‌ها طرحی برای تربیت کنشگران عرصه جهاد تبیین