Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در این طرح جدید بیمه‌‌ای که «ستایش نوین» نام دارد، بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری نوین می‌توانند اتومبیل خود را با شرایط ویژه پرداخت اقساط و بدون ارائه چک، تحت پوشش بیمه ثالث و بدنه قرار دهند.

بر این اساس مشتریان واجد شرایط می‌توانند بیمه نامه ثالث اتومبیل خود را با پرداخت بخشی به صورت نقد و الباقی طی حداکثر ۶قسط و نیز بیمه نامه بدنه را با پرداخت بخشی به صورت نقد و بازپرداخت مابقی مبلغ طی حداکثر ٨ قسط و با تخفیف ویژه بدنه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری نوین جهت اطلاع از شرایط استفاده از این تسهیلات و میزان اعتبار خرید اقساطی خود می‌توانند ضمن تماس با شماره ٢٢٢۵١٠۶٠، به صفحه شخصی خود در پایگاه تخصصی بیمه‌های زندگی به آدرس Life.novininsurance.com به بخش «استعلام طرح ستایش نوین (ثالث و بدنه اقساطی)» مراجعه کنند. 

بسته خدماتی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نوین، پیش از این نیز، «طرح شایگان» را با توجه به نیازهای مشتریان خود در بخش بیمه درمان تکمیلی، ارائه داده بود که طبق آن بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری می توانند از مزایای ویژه خدمات درمانی نیز بهره‌‌مند شوند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یادگاری گفت: توزیع داروی وارفارین در دو ماه اخیر در سه مرحلۀ قبل از اسفند، ابتدای فروردین و دو روز گذشته انجام شده و در این زمینه کمبودی در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه بیماران می‌توانند با ارائه نسخه پزشکی این دارو را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ابتدا دارو‌های شبانه روزی از این دارو اشباع شد و بعد از آن این دارو به تناوب در داروخانه‌های عادی هر منطقه توزیع شد.

معاون غذای و داروی علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه مردم در تماس با شماره ۱۲۵ می‌توانند از داورخانه‌های ارائه دهنده دارو مطلع شوند افزود: تلاش شده احتیاج استان با توزیع این دارو برطرف شود و جای نگرانی برای بیماران نیست.

دیگر خبرها

  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب