Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، جواد جاویدنیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارسال پیامک‌های قطع یارانه و سهام عدالت به اشخاص و هدایت آن‌ها به سایت‌هایی برای ثبت نام اظهار کرد: متاسفانه جرائم رایانه در کشور افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی افزود: بخشی از این کلاهبرداری‌ ها مربوط به حساب بانکی و اطلاعات شخصی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته پیامک‌ هایی به برخی افراد ارسال شده که در آن‌ها آمده این پیامک‌ها از طرف سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سهام عدالت است.

جاویدنیا ادامه داد: در این پیامک‌ها نوشته شده که یارانه یا سهام عدالت افراد قطع خواهد شد و مردم را به مراجعه به یک سایت خاص و ثبت اطلاعات خود تحریک می‌کنند.

وی افزود: اینگونه پیامک‌ ها قطعا جعلی هستند و اگر ارگان‌های دولتی قرار باشد در خصوص مسائلی مانند یارانه و یا سهام عدالت مطلبی را اطلاع رسانی کنند، حتما از رسانه‌هایی مانند صدا و سیما استفاده خواهند کرد و اینگونه نیست که به یکباره اشخاص از یک موضوع اجتماعی محروم شوند.

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور با بیان اینکه این پیامک‌ها افراد را به سایت‌ های فیشینگ هدایت و پس از گرفتن اطلاعات کارت‌های بانکی اشخاص، حساب آن‌ها را خالی می‌کنند، گفت: اگر کارت بانکی افراد خالی باشد از آن برای کلاهبراری‌ های آینده خود استفاده می‌کنند.

جاویدنیا تاکید کرد: مردم به پیامک‌های قطع یارانه و سهام عدالت اعتنا نکنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت قطع یارانه فیشینگ پیامک های جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند

غلامعلی حداد عادل در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با بیان اینکه اگر قصد تاسیس مدارس غیردولتی این باشد که مستقل از سطح اقتصادی به فرزندان رسیدگی کنیم افزود: مدارس غیر دولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و آموزش اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه هر فرزندی از ایران به عنوان یک استعداد و سرمایه است افزود: زمانی که یک فرد هزینه تحصیل فرزند خود را در مدارس غیردولتی پرداخت کند این امکان فراهم می شود که آموزش و پرورش این هزینه را صرف دانش آموزانی کند که امکان مالی پایینی دارند.

رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز در هر مدرسه‌ای باید به گونه‌ای آموزش ببیند که سرباز نظام باشد ادامه داد:مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن افرادی باشند که با پول و مالیات این کشور تحصیل می‌کنند اما در موقع خدمت به خارج از کشور می‌روند.

حداد عادل با بیان اینکه ۲۴ مدرسه در نقاط محروم سیستان و بلوچستان با سه هزار دانش آموز وجود دارد، گفت: برای این مدارس بلوچستان از دانشجوهای حقوق دانشگاه تهران برای تدریس استفاده کردیم و اکنون همان دانش آموزان معلم شدند و به چرخه تحصیل آن منطقه بازگشتند.

وی عنوان کرد وظیفه ما تربیت نیروی انسانی ماهر و مومن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند