Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-29@12:28:24 GMT

هواداران استقلال نا امید نشوند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۱۴۰

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: با شکست مقابل تراکتورسازی هواداران نباید ناامید بشوند. اگرچه کمی اختلاف امتیازات زیاد شده اما هنوز هم فرصت جبران هست و آنها باید همچنان به حمایت خود از تیم ادامه بدهند.به گزارش بلاغ،بهتاش فریبا درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نتیجه بازی با تراکتورسازی عادلانه نبود و فکر می‌کنم تساوی یک بر یک نتیجه عادلانه‌تری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی در حال حاضر بهترین خط هافبک فوتبال ایران را دارد. به نظر من شفر در این بازی استراتژی خوبی را اتخاذ کرد اما در نیمه دوم می‌توانست بازیکنان نفوذی خود را زودتر به میدان بفرستد.

وی ادامه داد: همه تیم‌های بزرگ دنیا وقتی مقابل یک تیم بزرگ دیگر که فاصله فنی آنها کم است و در خانه حریف هم قرار است بازی کنند ابتدا به دنبال این هستند که گل نخورند و بعد از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کرده  و گل بزنند به همین دلیل شفر در نیمه اول ابتدا به‌دنبال کنترل کردن بازی بود به همین دلایل من معتقد نیستم شفر مقابل تراکتورسازی ترسو بازی کرد.

وی در مورد عملکرد گونکالوس و منشا هم تصریح کرد: هنوز زود است در مورد عملکرد گونکالوس قضاوت کنیم و باید او چند بازی در ترکیب ثابت تیم باشد اما در مجموع فکر می‌کنم او جایگیری های خوبی انجام می‌دهد و فرصت طلب است. منشا هم مطمن باشید در ادامه راه و بویژه در آسیا کمک زیادی به استقلال خواهد کرد و فقط هر چه سریعتر باید با سایر بازیکنان تیم هماهنگ شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: با شکست مقابل تراکتورسازی هواداران نباید ناامید بشوند. اگرچه کمی اختلاف امتیازات زیاد شده اما هنوز هم فرصت جبران هست و آنها باید همچنان به حمایت خود از تیم ادامه بدهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال

پیش از آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اتفاقی بسیار تلخ برای کوین یامگا به وقوع پیوست که جدا از هواداران و بازیکنان استقلال، تمام جامعه فوتبال کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داد و متاثر کرد.

مصدومیت شدید این بازیکن خارجی با اخلاق به گونه‌ای بود که او نه تنها فصل را به طور کامل از دست داد بلکه برای بهبودی مجدد و رسیدن به حداکثر بینایی هم دچار دردسر شد. خوشبختانه روند درمان این بازیکن زیر نظر یکی از بهترین چشم پزشکان جهان در حال انجام است و او حالا بالغ بر یک ماه است که سر تمرین استقلال حاضر شده و بر اساس توصیه پزشکان و مربیان برای اینکه دچار اضافه وزن نشود و عضلاتش را بیدار نگه دارد، هنگام تمرین آبی‌پوشان داخل زمین، او دور چمن پیاده‌روی می‌کند.

حالا خبر خوشحال کننده برای استقلالی‌ها اینکه به کوین اجازه داده شده روز‌ها به صورت محدود بغل پا نیز بزند و دوباره با توپ کار کند. یامگا هنگام برگزاری تمرینات استقلال هر روز برای دقایقی پس از راه رفتن دور زمین مشغول بغل پا زدن هم می‌شود تا پاهایش دوباره به کار با توپ انس بگیرند.

استقلالی‌ها امیدوار هستند تا یامگا بتواند فصل آینده دوباره فوتبال بازی کند. البته جدا از اینکه چنین شرایطی فراهم خواهد شد یا نه، بسیار امیدواریم که این بازیکن بینایی خودش را به طور کامل به دست آورده و از چنین نعمتی محروم نشود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!