Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در رشته های حقوق کیفری و جرمشناسی، مدیریت دولتی- رفتارسازمانی، آموزش زبان انگلیسی، علوم و مهندسی صنایع غذایی- صنایع غذایی، مالی- گرایش مهندسی مالی و حسابداری در دوره دکتری دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پذیرش دانشجو در دوره دکتری پردیس بین المللی ارس از طریق بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه تخصصی صورت می پذیرد.

رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران تاکید کرد: این پردیس در رشته‌های هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی مهندسی و علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

امام جمعه اظهار داشت: هدف از فعالیت پردیس ارس دانشگاه تهران پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند.

وی گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران ۵۵ دانشجوی خارجی جذب کرده و از پایان بهمن ماه ۹۷ تحصیل دانشجویان خارجی در این پردیس آغاز خواهد شد.

رئیس پردیس بین الملل ارس دانشگاه تهران افزود: داوطلبان می توانند تا پایان بهمن ماه برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به نشانی aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4544654 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: پردیس خودگردان دانشجوی خارجی دانشگاه تهران دوره دکتری منطقه ازاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
گفتنی است جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
به گفته معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام