Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-مسابقات ایروبیک، استپ و ماراتن (آماتور- حرفه‌ای) کشور با حضور ۱۸۰ ورزشکار از استان‌های مختلف ایران در البرز برگزار و تیم استان تهران توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

به گزارش  امتداد به نقل از پایگاه خبری هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، این مسابقات با حضور ۱۸۰ ورزشکار از ۱۴ استان (آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، قزوین، یزد، فارس، کرمانشاه، سمنان، زنجان، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و استان البرز) که ۱۲ تیم ایروبیک، ۶ تیم استپ، ۶۵ نفر ماراتن آماتور و ۱۱ نفر ماراتن حرفه‌ای برگزار شد که تیم استان تهران با سرپرستی الهام خالقی و زیر نظر هیئت همگانی استان تهران در این مسابقات حضور یافت و با کسب رتبه‌های اول و دوم در مسابقات تیمی ماراتن آماتور، مقام دوم و سوم در مسابقات ماراتن حرفه‌ای و همچنین نایب قهرمانی مسابقات استپ در مجموع با کسب بالاترین امتیاز کل در مسابقات توانست به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها : ورزش همگانی- ایروبیک- بانوان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر

عضو تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان به فینال مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه 25 متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

زینب طوماری و گلنوش سبقت‌الهی نیز به ترتیب 575 و 567 را ثبت کردند.

فردا (چهارشنبه - 29 فروردین ماه) و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه 25 متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان