Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:04:55 GMT

برگزیدگان جشنواره عکس«خمام، شهر خوبان» تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۲۰۰

برگزیدگان جشنواره عکس«خمام، شهر خوبان» تجلیل شدند

فکور با اشاره به اینکه بیش از ۸۵۰ اثر از ۵۴ عکاس به دبیرخانه جشنواره عکس بوم‌گردی خمام ارسال شد، گفت:پس از داوری نهایی ۱۲ اثر حائز رتبه شده و در مراسمی برگزیدگان تجلیل شدند.

«موسی فکور» با اشاره به اعلام نفرات برگزیده و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس "خمام، شهر خوبان"، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: برگزاری جشنواره‌های بوم‌گردی سبب گسترش فرهنگ گردشگری و معرفی مناطق دیدنی و تفریحی مناطق مختلف استان گیلان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار خمام به موضوعات جشنواره عکس بوم‌گردی خمام اشاره و تاکید کرد: زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهر خمام، نمادها و المان‌ها، سیمای شبانه، بافت قدیمی شهر خمام، نگاه خلاقانه به جاذبه‌های گردشگری شهر و بازارهای محلی از جمله موضوعات این جشنواره عکس بوده است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره عکس بوم‌گردی "خمام، شهر خوبان" در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار شده است، افزود: در هر بخش سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم و چند نفر به عنوان شایسته تقدیر برگزیده و تجلیل شدند.

 

فکور با بیان اینکه بیش از ۸۵۰ اثر از ۵۴ عکاس به دبیرخانه جشنواره عکس بوم‌گردی خمام ارسال شد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۶ اثر به مرحله داوری نهایی رسید و مجموعا ۱۲اثر حائز رتبه شدند.

 

شهردار خمام خاطرنشان کرد: داوری جشنواره عکس‌ "خمام، شهر خوبان" در تهران و توسط اساتید عکاسی و ارتباطات به دبیری علمی استاد داداش‌زاده انجام شد.

 

وی به اسامی برگزیدگان بخش حرفه‌ای جشنواره عکس خمام اشاره و تصریح کرد: با نظر هیئت داوران، علی شفیعی به عنوان رتبه نخست، فرشته شیداصفت به عنوان رتبه دوم و سید ضیاالدین صفویان به عنوان رتبه سوم انتخاب شدند.

 

فکور همچنین به سه اثر شایسته تقدیر در بخش حرفه‌ای اشاره و تاکید کرد: آثاری از محمد معمولی رنجبر، جواد منادی و اسماعیل مهرپرور به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

شهردار خمام، بیان کرد: در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز با آرای هیئت داوران، علی حسن‌زاده للکامی به عنوان رتبه نخست، مسعود بشرخواه تسیه به عنوان رتبه دوم و هانیه ناصحی به عنوان رتبه سوم، انتخاب شدند.

 

وی اظهار کرد: در  بخش موبایلی جشنواره عکس "خمام، شهر خوبان"، مهرسا مهدیزاده مقدم، آمنه صدیقی و ارکیده نوروزی‌نیا به‌عنوان آثار قابل تقدیر با رای داوران معرفی شدند.

 

فکور، اذعان کرد: برگزیدگان جشنواره عکس "خمام، شهر خوبان" در مراسم جشن انقلاب با حضور مسئولین بخش خمام تجلیل شدند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان رییس جمهوری حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی انقلاب اسلامی خمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و جمعی از جهادگران در محل مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

در این همایش ۵۵ نفر از جهادگران برتر شهرستان بیرجند از قرارگاه سفیران فرهنگ و سازندگی، قرارگاه فتح المبین، قرارگاه انصارالله، قرارگاه بقیه الله، قرارگاه محبان الرضا (ع)، شورای جهادگران و قرارگاه جهادی ثامن الحجج (ع) تجلیل شدند.

در ایام نوروز و ماه رمضان امسال ۳۲۲ گروه جهادی با ظرفیت ۲ هزار و ۸۶۰ جهادگر در قالب ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای و ۱۷۷ نقطه شهری و روستایی فعالیت دارند.

امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان پویش خانه دوست کجاست؟ تعریف شده که جهادگران در محله‌های خودشان خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و به آنان خدمات ارائه می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • ورود ۳۰ هزار زائر خارجی در مشهد + فیلم
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر