Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این لوازم خانگی که شامل 20 دستگاه یخچال، چهار دستگاه بخاری و 15 دستگاه آبگرمکن و اجاق گاز بود در شهر زنجان کشف شد.
وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و مورد اعمال قانون قرار گرفت اظهار داشت: این میزان کالای کشف شده از سوی عوامل پلیس آگاهی و با هماهنگی و حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، این استان ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمتی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب به منظور سودجویی بیشتر، کالاهای اساسی را در انبارها دپو می کنند که این کار به لحاظ قانون، جرم تلقی می شود و پلیس در صورت اطلاع از موضوع نسبت به ضبط آن اقدام خواهد کرد.
وی از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار کالا و یا خودداری فروشندگان از فروش لوازم قابل مشاهده در فروشگاه ها، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند تا اقدمات لازم قانونی به عمل آید.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط 41 راس احشام (گوسفند) قاچق در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: این تعداد دام به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال با استفاده از یک دستگاه کامیون بنز و بدون داشتن مجوز قانونی، حمل می شد که راننده آن به عنوان متهم پرونده در دام عوامل پلیس آگاهی زنجان گرفتار آمد.
6084/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعزیرات سازمان صنعت معدن و تجارت قانون کشف و ضبط مرکز فوریت های پلیسی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعتی پیش بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی در مجاورت آن در بندرعباس دچار حریق شده است.

این آتش سوزی در مجاورت حوزه علمیه بندرعباس و روبروی اسکله مسافری شهید حقانی به وقوع پیوسته است.

نیروهای آتش نشانی مشغول اطفای حربق هستند.

کد خبر 6084867

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود