Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز آبی ها از ساعت ۱۱ آغاز شد.

طرفداری- مربی و بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکردند.

به گزارش تسنیم، تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم از ساعت 11 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی و با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به اینکه مدت‌ها بود تمرینات استقلال به روی خبرنگاران باز نشده بود، تمرین امروز در میان استقبال خوب خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

* باد شدیدی در مجموعه آزادی می‌وزید که برخی از بازیکنان مجبور شدند به رختکن برگشته تا با کلاه و دستکش به تمرین برگردند.

* فرهاد مجیدی و وریا غفوری غایبان تمرین بودند. غفوری به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه بینی در این تمرین شرکت نکرد.

* وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز استقلال به مشکلات زمین تمرین آبی‌پوشان اشاره کرد و اینکه قبل از بازی با تراکتورسازی شرایط مناسبی برای تمرین تیمش نداشته است. امروز تمرین استقلال در حالی در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد که کیفیت زمین اصلاً مناسب نبود و همچنین پشت دروازه‌ها، فنس‌ها به صورت عجیبی به حال خود رها شده بودند. این مسئله شکل نامناسبی به محل تمرین داده بود، به طوری که ساشا، پسر وینفرد شفر این شرایط را خطرناک توصیف کرد.

* در ابتدای تمرین گادوین منشا که از روحیه بالایی برخوردار بود رو به عکاسان کرد و به آنها گفت از او در کنار پاتوسی و اسماعیل گونسالوس عکسی به یادگار بگیرند. مهاجم نیجریه‌ای استقلال همچنین در کنار پاتوسی جداگانه عکس گرفت.

* پس از اینکه بازیکنان خودشان را گرم کردند به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول بازیکنان هجومی بودند و گروه دوم نفرات تدافعی. بازیکنان هجومی زیر نظر بیژن طاهری و شفر و بازیکنان تدافعی زیر نظر میگوئل کولی تمرینات اختصاصی انجام دادند. پس از این بخش بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* اصغر حاجیلو، سرپرست تیم استقلال در جمع خبرنگاران به مشکلات استقلال اشاره و دقایقی با آنها گفت‌وگو کرد.

* بازیکنان در ابتدای تمرین خیلی روحیه شادابی به خاطر شکست مقابل تراکتورسازی نداشتند، اما بعد از دقایقی و پس از صحبت‌های شفر شادابی به تمرین استقلال بازگشت.

* با توجه به اینکه پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی استقلال مجوز بازی در لیگ برتر را گرفته است، امروز با روحیه بالایی تمرین خود را انجام داد.

* زمانی که بازیکنان فوتبال درون تیمی را انجام می‌دادند گروهی از بازیکنان جوان زیر نظر اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرین کردند.

* علی کریمی که در دیدار مقابل تراکتورسازی به میدان رفته بود به تمرین اختصاصی پرداخت.

 

 

 

گفتنی است تیم استقلال روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، روند خوب الاتحاد کلبا بعد از برکناری فرهاد مجیدی ادامه دارد و در همین راستا، این تیم در هفته نوزدهم لیگ امارات موفق به کسب یک پیروزی دور از انتظار برابر تیم بالانشین الوحده شد.

زردپوشان که در این مسابقه هم مهدی قائدی را در اختیار داشتند، با یک گل یاران احمد نوراللهی را شکست دادند تا جمع امتیازات‌شان را به عدد۲۰ برسانند و دیگر به‌طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی طی ۱۶‌بازی لیگی تنها صاحب ۳‌پیروزی شده بود و حالا بدون این مربی در ۳‌مسابقه به ۲‌برد دست یافته که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. از سوی دیگر آنها به فینال جام رئیس هم رسیده‌اند که مجموعه این اتفاقات به نوعی حال خوب الاتحاد کلبا را نشان می‌دهد.

کد خبر 845120 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی فوتبال

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی