Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@20:35:23 GMT

یک مرحله از یک جام، یک بازیکن در دو لباس با پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۳۱۴

ساعت24-در شرایطی مجوز حضور مهدی ترابی در رقابت پرسپولیس و پدیده شهرخودرو در چارچوب جام حذفی صادر شده که این بازیکن یک بار دیگر هم در این مرحله از جام حذفی امسال به میدان رفته‌ است.

 دو تیم پرسپولیس و پدیده شهرخودرو در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید روز دوشنبه در تهران به مصاف یکدیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته خاص این دیدار به حضور مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد. هرچند رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده حضور ترابی در ترکیب پرسپولیس منعی ندارد اما مشخص نیست دقیقا آیا قانون چنین اجازه‌ای به برانکو می‌دهد یا نه؟

مهدی ترابی در نیم‌فصل نخست در سایپا به میدان می‌رفت و در جام حذفی هم برای تیم سابقش بازی کرد. در زمستان 97 با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان به لیست این تیم اضافه شد. نکته اینجاست که این بازیکن در نیم‌فصل نخست برای سایپا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان رفت و مشخص نیست دقیقا طبق قوانین چگونه یک بازیکن می‌تواند در مرحله‌ای مشابه در یک جام، با لباس دو تیم مختلف به میدان برود؟

ترابی در مرحله یک‌چهارم نهایی در دیدار سایپا و صنعت نفت به میدان رفت و اتفاقا دو گل سرنوشت‌ساز برای تیمش به ثمر رساند و حالا دوباره در مرحله یک چهارم نهایی و این بار با لباس پرسپولیس به میدان خواهد رفت!

درست در روزهایی که بسیاری از تیم‌های متمول و بزرگ ایران از داوری‌ها و اشتباهات پیش‌آمده گلایه دارند، پدیده شهرخودرو نیز در آبادان و در مصاف با صنعت نفت، به خاطر اشتباه عجیب داور مسابقه و آفساید اعلام شدن گل پیروزی‌بخش مهدیخانی، 2 امتیاز حساس را از دست داد.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

فصل ناامیدکننده باواریایی ها با گل کیمیش زنده شد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یوشوا کیمیش که تک گل ارزشمند بایرن مونیخ در این بازی را به ثمر رساند، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او علاوه بر گلزنی در این بازی، ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ۹۳٪ پاس صحیح به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید