Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه – ایرنا – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وحدت رسانه های داخلی در ابعاد مختلف، عامل اصلی مقابله با هجمه های روانی و رسانه ای گسترده دشمنان به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در آیین پایانی جشنواره رسانه ای ابوذر در ارومیه افزود: در حال حاضر تهاجم گسترده همه جانبه از سوی نظام سلطه علیه کشورمان آغاز شده است و بخش مهمی از این تهاجم با همراهی رسانه های معاند صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در صورتی می توانیم در مقابل این تهاجم گسترده پیروز شویم و آن را دفع کنیم که اصحاب رسانه وحدت داشته باشند و به جان هم نیافتند.
وی بیان کرد: وحدت رویه از ضرورت های کار رسانه هاست و مطبوعات، خبرگزاری ها و فعالان این بخش باید در راستای منویات مقام معظم رهبری در آن حوزه بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان علیه ما جبهه واحد تشکیل داده اند، ادامه داد: ما نیز باید جبهه واحد باشیم تا هجمه های دشمنان را خنثی کنیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: در عصر کنونی روابط بین کشورها مانند گذشته ترسیم شده نیست و تنها دولت ها اثرگذار نیستند بلکه دولت ها، افکار عمومی و رسانه ها سه ابزار تاثیرگذار جهان به شمار می رود.
سردار حبیب شهسواری افزود: دور کردن توفان احساس ناامنی از فضای فکری افراد و جلوگیری از بزرگنمایی ناهنجاری ها و کاستی ها از اقدامات مهم رسانه های داخلی در برهه کنونی است.
وی اضافه کرد: رسیدن به امنیت روانی در کنار سایر عوامل نیازمند امنیت خبری بوده و این امر متعلق به خبر، مخاطب و انتقال دهنده خبر است.
وی بیان کرد: رسانه ها باید در تبیین اهداف انقلاب اسلامی درست حرکت کرده و در نشان دادن جنایت های دشمنان درشت نگاه کنند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: راهپیمایی مردم در 22 بهمن امسال سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان زد و آذربایجان غربی رتبه نخست رشد شرکت در راهپیمایی را در کشور کسب کرد.
وی با اشاره به توطئه های بیشمار دشمنان در راستای ناامید کردن مردم، افزود: موشک های دوربرد دشمن امروز دیگر در زمین خاکی ما فرود نمی آید بلکه نوک موشک دشمنان اذهان، باورها و افکار مردم ایران را نشانه گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم در این آیین بیان کرد: اساس انقلاب اسلامی یک گفتمان است و رسانه ها به عنوان سربازان این گفتمان به شمار می روند.
حجت الاسلام ناصر خدایاری اضافه کرد: رسانه ها سخنگوی گفتمان انقلاب اسلامی و جزو ابزارهای این انقلاب هستند و باید این انقلاب را تبیین، تفسیر و تقویت کرده و همتراز با انقلاب حرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید منشا صدق و امانتداری باشند و در راستای تعالی انقلاب حرکت کنند، ادامه داد: مردم سالاری انقلاب اسلامی در هیچ مکتبی وجود ندارد و رسانه ها با آن را بیش از پیش تبیین کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین علاوه بر تجلیل از 29 برگزیده جشنواره استانی ابوذر از مادر شهید حسنی به عنوان شهید رسانه تجلیل شد.
382 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی ارسال شده بود که 29 اثر از این تعداد برگزیده شد.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه وحدت رسانه اي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب نشان از همدلی و همگرایی ملی دارد اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی عصر امروز در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی استان اظهار کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشت که ماحصل این همدلی جذب بالای اعتبارات پروژه‌های مختلف همچون راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و ... شد.

 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت این را دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال به عینه این موضوع مشاهده شد.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، تصریح کرد: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زند تا استان از حالت انسجام خارج شود.

وی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت‌ها و تهدیدهای استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. 

شریفی خاطرنشان کرد: اگر نقدی هم انجام می‌شود، باید برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه وارد کردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌ گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیری رو رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و افزود: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب دهند.

 معاون سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان یکی از وظایف فعالین اجتماعی را تمرکز بر مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن با نفوذ در اذهان جامعه با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال روایت معکوس واقعیت‌هاست؛ رسانه‌های دشمن با دستکاری اذهان جامعه با استفاده از فیک نیوزها، ربات‌ها و خبرگزاری‌های معاند به دنبال کار نفوذ در اذهان مردم هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واقع حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه برای هر کشوری دارای اهمیت است زیرا همانطور که در دنیای واقعی با جنگ روبرو می‌شویم در دنیای مجازی نیز با جنگ سایبری و روایت معکوس دشمن مواجه هستیم.

وی افزود: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب در جنوب استان مبین همدلی ملی است اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است