Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نادر مالکی رئیس سازمان مديريت و برنامه ریزی استان سمنان در گفتگو با  با اشاره به مهمترین مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت : مصوبات اقتصاد مقاومتی در شهرستان های آرادان که در حوزه های کشاورزی و صنعتی بود و ظرفیت های این بخش در جلسه امروز مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش آموزش و پرورش مدیر کل آموزش و پرورش استان گزارش از تعداد افراد بازمانده از تحصیل در استان ارائه کردند و مقرر شد تا منابع مالی برای رفع بی سوادی این افراد تامین شود تا بی سوادی به حداقل برسد.

مالکی تصریح کرد: در بخش دیگر جلسه گزارشی از سه دستگاه اجرایی آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای استان در خصوص جذب اعتبارات ملی ارائه شد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر