Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین هم اکنون در خانه کشتی عبداله موحد تهران در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا در چین، از روز ۲۵ بهمن ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و این اردو تا روز ۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفرات حاضر در این اردو زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و همکارانش تمرینات متنوعی را پشت سر می‌گذارند و فرنگی‌کاران عصر امروز (یکشنبه) تمرین ایستگاهی و صبح فردا نیز تمرین دو و میدانی را در دستور کار دارند. جمعی دیگر از ملی پوشان نیز بامداد امروز برای برگزاری اردوی مشترک پنج روزه و حضور در رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان راهی این کشور شده اند.

طبق اعلام محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی، مرحله بعدی (چهارم) اردوی تیم کشتی فرنگی از روز ۱۳ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا روز ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان پس از استراحت چند روزه از روز‌های ۶ فروردین ماه سال ۹۸، مرحله پنجم اردوی خود را برگزار می‌کنند.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که روز‌های ۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در شهر "شی‏آن" چین برگزار می‌شود یک مرحله دیگر اردو را پس از مرحله پنجم برگزار خواهند کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو (مردادماه ۹۹) آماده می‌کند، پس از رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در چین، برگزاری چندین مرحله اردو، حضور در چند تورنمنت‌های بین المللی و رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان (شهریورماه سال ۹۸) بعنوان مهمترین مسابقه گزینشی المپیک توکیو را پیش رو دارند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی تیم ملی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین مرحله از اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فروردین در تهران آغاز شد و تا ۱۵ فروردین و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان؛ سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خو را در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان