Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،مریم رنجبر با اعلام این خبر افزود: نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان ابهر همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این مراسم در سالن همایش نه دی شهرستان ابهر برگزار می شود، اظهار داشت: یادواره شهدای نیروی انتظامی روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه، ساعت 15:30 آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان اینکه این یادواره به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر برگزار می شود، تصریح کرد: در برگزاری این برنامه فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان، بیمه پاسارگاد و انجمن فرهنگی تربیتی راهیان قدس مشارکت دارند.
وی خاطر نشان کرد:گفت: این مراسم،با سخنرانی سردار میرحیدری از فرماندهان ارشد ناجا و با مداحی سید یوسف شبیری برگزار خواهد شد.
رنجبر همچنین از حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان ابهر و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این یادواره خبر داد و اضافه کرد: شهرستان ابهر 20 شهید در حوزه نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر