Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین نشست معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور، با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رایزنان علمی سفارتخانه‌های کشورهای اتریش، ترکیه، هندوستان به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

در این مراسم، برگزیدگان رتبه برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری کشور در فعالیت‌های علمی بین‌المللی سال‌های ۱۳۹۷-۱۳۹۶ معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ارزیابی دانشگاه‌ها در فعالیت های علمی و بین المللی، دانشگاه‌های گیلان، الزهراء(س)، زنجان، علوم پایه زنجان، خوارزمی، قم، کاشان، کردستان، به عنوان دانشگاه های در مسیر موفقیت معرفی شدند.

دانشگاه تهران رتبه برتر فعالیت‌های علمی بین‌المللی

دانشگاه های علم و صنعت ایران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، اصفهان، شهید بهشتی، و تربیت مدرس، به عنوان دانشگاه های موفق در حوزه بین الملل معرفی شدند و در نهایت دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه برتر فعالیت‌های علمی بین‌المللی در سال‌های ۱۳۹۷-۱۳۹۶ معرفی و تجلیل شد.

پژوهشگاه دانش های بنیادی رتبه برتر پژوهشگاه‌ها و موسسات پژوهشی

در ارزیابی پژوهشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در زمینه فعالیت های علمی و بین المللی، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی و پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان پژوهشگاه های در مسیر موفقیت معرفی شدند و در نهایت، «پژوهشگاه دانش های بنیادی» به عنوان پژوهشگاه برتر در فعالیت‌های علمی بین‌المللی سال‌های ۱۳۹۷-۱۳۹۶ معرفی و تجلیل شد.

شهرک علم و تحقیقاتی اصفهان رتبه برتر پارک های علم و فناوری

در ارزیابی پارک های علم و فناوری، پارک پردیس و پارک علم و فناوری خراسان رضوی به عنوان پژوهشگاه های در مسیر موفقیت و «شهرک علم و تحقیقاتی اصفهان» به عنوان رتبه برتر پارک های علم و فناوری در فعالیت‌های علمی بین‌المللی سال‌های ۱۳۹۷-۱۳۹۶ معرفی و تجلیل شد.

کد خبر 4544619 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بین المللی پارک علم و فناوری توسعه علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول

نفت آبادان با تغییرات گسترده در کادر فنی امیدوار به بقا در لیگ برتر است

طرفداری | باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای نجات از بحران و صعود در جدول رده بندی لیگ برتر، کادر فنی خود را متحول کرد و اعضای جدیدی را به کادر فنی اضافه کرد.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی، فراز کمالوند، سرمربی تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی خواهند کرد. عبدالرضا برزگری، ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست نیز از دیگر اعضای کادر فنی هستند.

امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، نتایج خود را در ادامه فصل بهبود بخشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل
  • هراس صهیونیست‌ها از افشای هویت خود در رویدادهای بین‌المللی
  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • اکیپ‌های گشت برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال هستند
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور